معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: توسعه گردشگری با ایجادزیرساخت‌ها میسر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛محمدرضا ستایش فر گفت: برای اینکه شاهد توسعه گردشگری در سطح استان و منطقه باشیم باید زیرساخت های خود را در این عرصه گسترش دهیم.

وی افزود: توسعه گردشگری تنها با داشتن آثار تاریخی وفرهنگی میسر نخواهد بود و برای اینکه شاهد توسعه گردشگری در استان و منطقه باشیم به ایجاد زیرساخت هایی همچون هتل، رستوران، کمپ های اقامتی، اماکن تفریحی و ورزشی ونیازمندیم.

ستایش فر گفت: گردشگران علاوه بر اینکه تمایل دارنداز  آثار تاریخی و طبیعی دیدن کنند، می خواهد در مکانی که می رود رفاه و آسایش داشته باشد، یعنی از بهترین امکانات روز دنیا بهره مند باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: اگر در کنار پتانسیل های بالقوه گردشگری استان همچون وجود بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده، آثار طبیعی متعدد و آب و هوایی چهارفصل، وسایل رفاهی برای گردشگران مهیا نکنیم یا آنها یه این دیار نخواهند آمد و یا اگر هم بیایند مدت اقامتشان در کرمانشاه بسیار کوتاه خواهد بود.

وی با اشاره به ساخت پروژه بزرگ گردشگری «ستاره اورامان» در شهرستان روانسر، گفت: اجرای چنین پروژه هایی در نقاط مختلف استان می تواند به توسعه گردشگری دیار سنگ و آب کمک دوچندانی کند./ز



برچسب ها: کرمانشاه ، توسعه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.