اصفهان/

اصفهان میزبان مسابقات بازيهاي رايانه اي كشور

اولين دوره مسابقات رسمي بازيهاي رايانه اي كشور(انتخابي جام جهاني فرانسه)به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،محمدمهدی کاظمی رئیس کمیته بازیهای الکترونیکی هیات ورزشهای همگانی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت:بعد از برگزاری اولین دوره مسابقات بازیهای الکترونیکی انتخابی تیم استان،درخواست میزبانی مسابقات کشوری را به فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن بازیهای الکترونیکی ارسال کردیم که آنها نیز با توجه به امکانات اصفهان و هیات ورزشهای همگانی استان با این درخواست موافقت کردند.

محمدمهدی کاظمی ادامه داد:اولین دوره مسابقات رسمي بازيهاي رايانه اي كشور(انتخابي جام جهاني فرانسه)از تاريخ 17 لغايت 19 شهريورماه به ميزباني استان اصفهان در مجموعه جام ديجيتال (بزرگترين مجموعه بازيهاي رايانه اي كشور)برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد:نفرات برتر این دوره از رقابتها به مسابقات جام جهانی فرانسه اعزام خواهند شد،به همین دلیل پیش بینی می کنیم شرکت کنندگان زیادی از سراسر کشور برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کنند.
کاظمی با بیان اینکه برنامه ریزیهای لازم برای برگزاری این دوره از رقابتها انجام شده است اذعان کرد:ثبت نام از طریق سایت کمیته بازی های الکترونیکی هیات ورزش های همگانی استان اصفهان در تاریخ 10 الی 31 مرداد ماه انجام خواهد شد که به زودی آدرس سایت را در اختیار علاقه مندان قرار خواهیم داد.
وی در پایان افزود: 16 مرداد ماه کنفرانس خبری و 15 شهریور ماه مراسم قرعه کشی مسابقات برگزار می شود،همچنین 17 شهریورماه مراسم افتتاحیه و 20 شهریورماه مراسم اختتامیه مسابقات با اعلام نفرات برتر برگزار خواهد شد .


انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.