سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از همان ابتدا که تیم ملی از برزیل بازگشت ما با آل نعمه صحبت کردیم ودر نهایت نوانستیم با این مدافع ملی پوش قرار داد ببندیم.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خط دفاع ما با رفتن نصرتی واسه‌ی تضعیف شده بود به همین دلیل به دنبال یک مدافع بسیار خوب بودیم که توانستیم احمد آل نعمه را جذب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص نحوه‌ جذب گران‌ترین بازیکن لیگ اضافه کرد: ما از هماند ابتذا که تیم ملی از برزیل برگشت سراغ او رفتیم و او در درخواست ما گفت اگر با نفت به توافق نرسیدیم به تراکتور می‌آیم.

وی در خصوص بازی با پیکان در جام شهدا اظهار داشت:بازی خوبی داشتیم و توانستیم اندیشه‌های تاکنیکی خود را در زمین به پیکان دیکته کنیم و همچنین پیش بینی می‌کردیم که بازی به ضربات پنالتی بینجامد و به همین دلیل تمرینات قبل از مسابقه روی این موضوع کارکرده بودیم که جواب هم داد.

ذوالفقاری درخصوص جذب بازیکنان مد نظر سرمربی را عنوان کرد: بازیکنان بزرگی از جمع ما جدا شده‌اند که با خواسته خودشان بوده است و سر مربی هم تصمیم گرفت جای آنها را با تعداد جوان و با انگیزه پر کند و همچنین با این کار میانگین سنی تیم را هم کاهش داد.

وی در خصوص کریم انصاری فر اضافه کرد: انصاری فر اگر به اروپا نرود در تیم ما بازی خواهد کرد.

ذوالفقاری در اولین بازی لیگ با فولاد اظهار داشت: این بازی در شرایط خاصی برگزار می‌شودزیرا ما در سال گذشته قهرمان جام حذفی شده ایم و فولاد هم قهرمان لیگ برتر و به ذنوعی این برنده این مسابقه قهرمان سوپر جام خواهد شد.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار