سرمربی تیم فوتبال حفاری گفت: ستاره‌های تیم از شرکت حفاری جدا شده‌اند اما برنامه ما جایگزینی آنها با ستاره دیگری نیست.

سید محمد ناظم الشریعه‌ سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط عمومی ‌تورنمنت‌ چین خوب نبود آب و هوای گرم بازیکنان را کلافه کرده بود، وضعیت غذایی نامناسب و حتی توپ نیز استاندارد نبود تا تیم در جو و شرایط ایده‌آل قرار نگیرد، اما خوشبختانه شرایط نامطلوب‌ تاثیری بر کار فنی بازیکنان نداشت تا با شکست رقبا عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم، حالا با پایان رقابت‌های تیم ملی در تورنمنت چین باید وظایفم در شرکت حفاری را پیگیری کنیم.
 
وی افزود: هفته آینده پس از عید فطر تمرینات تیم آغاز می‌شود تا در فرصت باقی مانده به آغاز لیگ بازیکنان از نظر جسمانی به آمادگی دست یابند و به هماهنگی لازم برسند. البته تمرینات شرکت حفاری در شرایطی آغاز می‌شود که سه مهره کلیدی از ما جدا شده‌اند و به احتمال زیاد عالی‌قدر نیز از شرکت حفاری می‌رود، اما برنامه باشگاه در جذب بازیکن به گونه‌ای نبوده که ما بازیکنان نامی را جایگزین مهره‌های از دست رفته کنیم.

احتمالا سهمیه‌های خود را در جذب یک بازیکن لیگ یک و استفاده از بازیکن تیم امید باشگاه به کار می‌گیریم، زیرا هدفمان استعدادیابی و معرفی بازیکنان توانمند به فوتبال کشور است که امیدوارم در این امر عملکرد ایده‌آلی داشته باشیم.

ناظم‌الشریعه در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که در لیگ پرقدرت ظاهر شویم، شاید با توجه به شرایط، داشتن عملکردی همانند فصل گذشته آسان نباشد اما ایمان داریم که جوانان و بازیکنان شرکت حفاری شایستگی خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار