عضوکمیسیون تلفیق تدوین لایحه قانونی وزارت ورزش و جوانان گفت :‌ پس ازگذشت 3 سال و اندی از مصوبه مجلس شورای اسلامی مورخ12 بهمن ماه سال 89 پیش نویس لایحه قانونی اهداف ، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان تدوین شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ قبل از ابلاغ برنامه ششم توسعه ، علی پرویزی با اعلام اینکه تدوین پیش نویس لایحه قانونی اهداف، وظایف واختیارات وزارت ورزش و جوانان با رویکرد رفع مشکلات و برون‌رفت از بن‌بست حقوقی و ساختاری وزارت به پایان رسیده است، گفت: ابتدا مقرر بود قانون جامع ورزش کشور تدوین و ارائه شود ولی با توجه به زمان‌بر بودن این اقدام، کارگروه تصمیم گرفت ابتدا برای ساماندهی وضعیت وزارت ورزش وجوانان درکوتاه مدت قانون مذکور را تدوین کند تا درفرصتی مناسب بتواند به تهیه قانون جامع ورزش کشور بپردازد.

وی افزود: برای تهیه مفاد پیش نویس این قانون ابتدا کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های ورزش و جوانان به طور مجزا زیرنظر ستادمرکزی تشکیل شد تا موارد ارائه شده درکمسیون تلفیق جمع‌بندی و پس از تایید مقام عالی وزارت تقدیم مراجع ذیصلاح شود.

پرویزی در پایان خاطر نشان کرد: هرچند تدوین این پیشنویس به دلیل چالش‌های کارشناسی از محدوده زمانی خود خارج شد ولی باز جای امیدواری است که می‌تواند قبل از ابلاغ تدوین برنامه ششم توسعه مرجعی برای ظرفیت‌سازی قانون برنامه ششم توسعه باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرویزی ، وزارت ، ورزش ، جوانان ، لایحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار