رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت:مؤسسه مالی و اعتباری کوثر پنجمین مجموعه بعد از بانک‌های ملت، کشاورزی، سپه و صادرات است که ستاد بازسازی عتبات عالیات تفاهم نامه‌ای در عرصه بازسازی با آن منعقد می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن پلارک، با بیان این مطلب افزود: مؤسسه مالی و اعتباری کوثر می‌تواند جایگاه مؤثری در جذب وجوهات مردم و امر بازسازی عتبات ایجاد کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، بیان داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال 81 با هدف تجمیع و ساماندهی کمک‌های مردمی و نظم بخشیدن به نذورات مردمی تشکیل شد.

پلارک اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات با گذشت چندین سال از آغاز فعالیت خود پروژه‌های بزرگی را در چهار شهر نجف، کربلا، کاظمین و سامرا اجرا کرد و یا تعدادی پروژه در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: نورپردازی، نصب کولر، تجهیز سرویس بهداشتی، سنگ کاری داخل گنبد، تعویض ضریح، مسقف کردن سقف حرم سید الشهدا(ع) و نیز احداث مجتمع 6 طبقه برای ارائه خدمات درمانی به زائران ازجمله اقدامات مقدماتی و میان مدت ستاد بازسازی عتبات عالیات در این چند سال بوده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به آغاز طرح جامع توسعه  حرمین (ع) تصریح کرد: اولین پروژه طرح توسعه حرم حضرت علی (ع) با عنوان صحن و شبستان بانوی بی نشان(س) با 220متر مربع زیر بنا است که 20برابر فضای موجود است.

پلارک با اشاره به این که در  کربلا زمینی به مساحت 45هزار متر مربع تملک و آماده انجام عملیات عمرانی است، اظهار داشت: در کاظمین برای احداث صحن امام زمان(عج)، صحن امام رضا(ع) و باب‌المراد زمینی به مساحت 80هزار متر مربع تملک و آماده طراحی و اجرا است.
در ادامه این نشست عیسی رضایی، مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر گفت: مؤسسه مالی و اعتباری کوثر برای فعالیت‌ در عرصه بازسازی عتبات عالیات حسابی به نام 110110 در نظر گرفته تا مردم وجوهات و نذورات خود را به این حساب واریز کنند.

گفتنی است، مدیر عامل مؤسسه مالی و اعتباری کوثر به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در مجموعه مالی کوثر انتخاب شد و به عنوان نخستین نفر مبلغ 10میلیون ریال از حساب شخصی خود را به این حساب واریز کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: عتبات ، عالیات ، ستاد ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار