رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی مثبت مجلس از عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره)، در میزان قانونگذاری و تخصیص اعتبارات به این نهاد بازتاب داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کاظم جلالی در مراسم جشن رمضان گفت: مجلس شورای اسلامی اطمینان دارد، کمک هایی که به این نهاد صورت می گیرد، در جایگاه خود مصرف می شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام(ه) یک نهادی است که توسط امام(ره) بنیاد گذاشته شد و کاراصلی این نهاد خدمت رسانی به محرومان ومستضعفان است، افزود: از اصلی ترین دلایل انقلاب اسلامی ایران، گسترش عدالت و کمک به محرومان و مستضعفان است.

جلالی اظهار داشت: عملکرد این نهاد با توجه به تعداد بیشمار افراد تحت پوشش، قابل افتخار در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از نقاط کمیته امداد با رویکرد توانبخشی برای زنده ماندن و زندگی کردن افراد و ایجاد اشتغال به فعالیت پرداخته، گفت: در ایجاد اشتغال و وام های قرض الحسنه در سال گذشته مبلغ 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

جلالی افزود: در بودجه امسال با افزایش 100 درصدی به 20 هزار میلیارد تومان افزایش و پنج درصد از بخش صنعت و کشاورزی صندوق توسعه ملی جهت توانمندسازی مددجویان اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: در بحث قانونگذاری تمام توجه و تلاش مجلس این است که بتواند هم به لحاظ احکام صادره در قوانین و هم به لحاظ در نظر گرفتن میزان اعتبارات و تسهیلات، نگاه مثبت نسبت به کمیته امداد امام(ره) داشته باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار