معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 گفت: از نفرات برتر جشنواره شمسه 3 در نمایشگاه فصل نیایش واقع در بوستان رازی قدردانی می‌شود.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: از نفرات برگزیده جشنواره شمسه 3 در زمینه آیین قرآن،‌نهج‌البلاغه،‌ دعا،‌نیایش،‌عکس، نقاشی، تندیس، کاریکاتور، خوشنویسی و فرهنگی و هنری شامل فیلم، نمایش، سرود، موسیقی در نمایشگاه فصل نیایش واقع در بوستان رازی تجلیل می‌شود.
 
وی در خصوص تعداد نفرات برگزیده افزود: 173 نفر برگزیدگان محلات، دو مسئول خانه برتر، شش مدیر محله برتر و یک مدیر اجتماعی برتر از نفرات برترین‌های جشنواره شمسه 3 است.
 
کریملو خاطرنشان کرد: جشنواره شمسه برداشت عینی و برگرفته از چهار حرف واژگان است که تحقق معنایی آن در فرآیندی مشارکت بنیان، سبب برپایی شمسه شده است.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی در خصوص اهداف جشنواره شمسه بیان داشت: تشکیل و تشکل کانون‌های مردم نماد و فعال سازی ظرفیت‌های محلی با لحاظ کارکردهای اجتماعی و فرهنگی و بروز قابلیت‌ها و خلاقیت‌های بالقوه در عرصه فعالیت‌های فرهنگی از جمله اهداف جشنواره شمسه است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: تجلیل ، شمسه ، بوستان ، رازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار