معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: برگزاری دوره های مهارتی در رشته تبدیل‌پذیری انرژی از نظر کاربری و اجرایی در کشور جایگاه خود را پیدا کرده است.

 مرادی معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در خصوص فعالیت های پژوهشگاه مواد و انرژی استان البرز با ارایه آموزش‌های مهارتی به متقاضیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: این پژوهشگاه در راستای جایگزین کرد سوخت فسیلی و کاهش مصرف انرژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و ذخیره‌سازی منابع ملی برای نسل آینده اقدام به ارایه آموزش‌های لازم و پژوهش در حد آزمایشگاهی و صدور مجوز در حد تولید،‌نصب و راه‌اندازی آن از سوی متقاضیان این امر در کشور کرده است.

وی در ادامه در خصوص بازدید خود از این مرکز اظهار داشت: در این بازدید جمعی از کارشناسان و مربیان این مرکز حضور داشتند تا نسبت به فعالیت‌ها و توسعه تعاملات اقدامات ضروری صورت گیرد چر که در ارایه آموزش‌های لازم از توانمندی های این مرکز استفاده می‌شود.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: رشته تبدیل‌پذیری انرژی در پژوهشگاه مواد انرژی پس از طی دوره‌های مهارتی و آزمایشگاهی در پزشکی،‌تکنولوژی صنعتی،‌صنایع غذایی و کشاورزی،‌نساجی و دیگر رشه‌های فنی و تخصصی از نظر کاربردی و اجرایی در کشور جایگاه خود را پیدا کرده است.

مرادی تاکید کرد: دانشجویان این رشته با طی این دوره‌های مهارتی این توانایی را پیدا خواهند کرد که چگونه از انرژی خورشید مانند آبگرمکن خورشیدی،‌آب شیرین‌کن خورشیدی، نتوولتاییک و مواد مشابه آن در کشور استفاده بهینه کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار