مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تلاوت قرآن موجب رشد فرهنگ ورزشی در جامعه است.

 

احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در حاشیه آئین اختتامیه نخستین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه ورزش و جوانان استان در ساری گفت: همه باید تلاش کنیم در کنار قرآن باشیم زیرا تلاوت قرآن موجب رشد فرهنگ ورزش می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هیچ ایرادی در قرآن نیست، افزود: هر مبحثی بخواهی در قرآن است و هیچ دانشمندی با طرز فکر منفی موفق نشد کوچکترین ایرادی در قرآن پیدا کند.

وی با بیان اینکه قرآن ما را به سرمقصد مقصود نزدیک تر می کند، تصریح کرد: ما قهرمان المپیکی و جهان بدون اخلاق نمی خواهیم ما ورزشکاری می خواهیم با همپای قرآن باشد و قرآن را سرلوحه کارش قرار دهد.

سعادتمند در ادامه با اشاره به اینکه ورزشکاران باید وصل به قرآن شوند، گفت: برای قرائت قرآن وقت بگذاریم که وقت گذاشتن برای قرآن موفقیت یک ورزشکار را دوچندان می کند.

وی نهضت قرآن و نماز را سرلوحه کاری ورزش و جوانان استان خبر داد و اعلام کرد: از سوی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تلاش خوبی برای فعالیت قرآن و نماز در استان صورت گرفت.

سعادتمند در ادامه با اشاره به رقابت 750 ورزشکار در مسابقات قرآنی استان اذعان داشت: پس از برگزاری مسابقات قرآن در 19 شهرستان 14 نفر از برترین های قرآنی استان در ساری مشخص شدند.

وی ورزش مازندران را ستون اصلی ورزش کشور عنوان کرد و اظهار داشت: ورزش مازندران از سال 1956 به مدت 6 دهه موجب افتخارآفرینی ورزش کشور شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان از کسب 140 مدال توسط ورزشکاران مازندرانی در رقابت های برون مرزی خبر داد و افزود: از ابتدا سال 93 تاکنون ورزشکاران مازندرانی در معیت تیم ملی موفق به کسب 140 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی شدند./ب


 

برچسب ها: تلاوت ، رشد ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.