اتابک سردار شهید، هلیا غفرانی و صبا نجفی موفق شدند با عبور از سد حریفان خود عناوین قهرمانی مسابقات تنیس جام رمضان را از آن خود کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ رقابت‌های تنیس جام رمضان ( تریتون ) در آکادمی بین المللی تنیس استقلال پیگیری شد و با انجام ۳ دیدار پایانی تکلیف نفرات برتر رده‌های سنی زیر ۱۴ سال دختران و پسران و زیر ۱۸ سال دختران مشخص شد.

بر این اساس و در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران اتابک سردار شهید با نتیجه ۲ بر یک کیومرث وارسته را شکست داد، در رده سنی زیر ۱۴ سال دختران هلیا غفرانی ۲ بر صفر سارا قبادی را از پیش رو برداشت و در نهایت در رده سنی زیر ۱۸ سال دختران صبا نجفی با همین نتیجه صدف صادق وزیری را مغلوب کرد تا این تکلیف قهرمان این رقابت ها در ۳ رده سنی مشخص شود.

 همچنین در جریان برگزاری این رقابت‌ها مرحله نیمه نهایی  رده‌های سنی زیر ۱۲ سال ، زیر ۱۶ سال و زیر ۱۸ سال نیز برگزار شد که در پایان و در رده سنی زیر ۱۲ سال ارکین توتونچی با نتیجه ( ۲-۶ و ۳-۶ ) علی معیری کاشانی را شکست داد و در دیگر دیدار رهام عباسی بانتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) سیاوش شیردل را از پیش رو برداشت ، در رده سنی زیر ۱۶ سال ، رامتین اکبری با نتیجه _ ۲-۶ ، ۲-۶ و ۶-۱ ) کیا کهنموئی را مغلوب کرد و مسیح هژبری با نتیجه ( ۱-۶ و ۲-۶ ) از محمد حسین جلالیان شکست خورد و در نهایت و در رده سنی زیر ۱۸ سال مهدی سوری با نتیجه ( ۳-۶ و ۵-۷ ) مقابل کاوه ادیبی به برتری رسید و محد کارگران نیز با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) مقابل امین انوری به برتری رسید.

این رقابت‌ها امروز با انجام فینال ۳ رده سنی در آکادمی بین المللی تنیس استقلال به پایان می رسد. یاد آور می شود: مدیریت و سرداوری این دوره از رقابت‌ها به ترتیب بر عهده محمدرضا صافی ، متین صافی و سینا ابراهیمیان است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار