نماینده مردم تهران در واکنش به کاریکاتور روزنامه آرمان گفت: متاسفانه می‌بینیم که ستون پنجم دشمن با شیوه‌های موزیانه در فضای رسانه کشورمان رخنه‌ کرده، آن هم با تعیین یک زمان‌ مهم و حساس، مثل حرکت خزنده و موزیانه افرادی در روزنامه آرمان که درست در روز جهانی قدس که همه بر ظلم رژیم صهیونیستی و برای مظلومیت ملت حق‌خواه و مقاوم فلسطین صحه گذاشته‌اند.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به کاریکاتور توهین‌آمیز روز گذشته روزنامه آرمان به جبهه مقاومت اظهار داشت: جایگاه مقاومت فلسین و مردم تحت ستم مناطق اشغالی بر هیچ آزاده، آزاده اندیش و عدالت خواهی در جهان به ویژه ملت مسلمان کشورمان پوشیده نیست.
 
وی افزود: در فرمایشات امام‌خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و قانون اساسی کشورمان، در بسیاری از فیلم‌های حماسی ما، مظلومت فلسطین این واقعیت تاریخی همواره بیان شده و ملت ما همواره دوش تا دوش ملت فلسطین با پایداری و مقاومت، خواهان محو شدن رژیم‌صهیونیستی از صحنه روزگار هستند که این خواسته به حق است.
 
آلیا تاکید کرد: متاسفانه می‌بینیم که ستون پنجم دشمن با شیوه‌های موزیانه در فضای رسانه کشورمان رخنه‌ کرده، آن هم با تعیین یک زمان‌ مهم و حساس، مثل حرکت خزنده و موزیانه افرادی در روزنامه آرمان که درست در روز جهانی قدس و درست در زمانی که حتی غیرمسلمانان در کشورهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی و ... ، همه بر ظلم رژیم صهیونیستی و بر مظلومیت ملت حق‌خواه و مقاوم فلسطین صحه گذاشتند.
 
وی افزود: این اقدام را در یک حرکت مذبوحانه در قالب ترسیم یک کاریکاتور می‌بینیم که اگرچه به ظاهر کاریکاتور است، اما در واقع پیام دشمن آزادی بشریت را مطرح کرده و از طریق یک کاریکاتور پیام دشمن را منعکس می‌کند، اما باید گفت که این‌گونه اقدامات ماموریت‌های کثیفی است که هیچ انسان آزاده‌ای در هیچ کجای جهان نمی‌پذیرد.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: احساس تنفر به انسان دست می‌دهد از این که روزنامه زردی بیاید و مقاومت، حماس و رزمندگان از جان گذشته فلسطینی را هم وزن جنایت کاران، کودک کشان و نسل‌کشان قرار دهد، این یک ظلم بزرگ به تاریخ است.

آلیا اظهار داشت: در درجه اول خود اصحاب رسانه و کسانی که در فضای رسانه متعهد و هوشیار هستند، باید از قلمرو رسانه دفاع کنند و نگذارند این نوع میکروب‌های متعفن در فضای رسانه مانور دهند.
 
عضو کمیسیون شوراها تصریح کرد: در درجه دوم خواست ملت پایدار و مقاوم ما از دستگاه قضایی است که به این بی‌حرمتی‌ها و ظلم رسانه‌ای در چارچوب قانون رسیدگی کند، در عین حال نیز کسانی که در این روزنامه فعالیت می‌کنند باید از مردمی که در روز قدس راهپیمایی کرده و کسانی که درد آزادی فلسطین را دارند، دلجویی و عذرخواهی کنند.
 
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: قطعا ملت ایران می‌خواهند که در هر کجا که تخلفی صورت می‌گیرد، مسئولان قضایی در چارچوب قانون و مقررات برخورد کنند.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار