طرح تابش که برای اولین با در ماه رمضان کلید خورد با استقبال خوب شهروندان روبرو شد و به دیگر ماه‌های سال نیز استمرار پیدا خواهد کرد .

جهانگیری‌فر معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: طرح تابش با هدف نزدیک کردن مردم شهر تهران با اقشار بی‌خانمان شهر اجرا شد با استقبال خوب شهروندان روبرو شد و همین همراهی خوب شهروندان برای مشارکت در طرح اطعام بی‌خانمان‌ها دلیلی شد تا طرح تابش در دیگر ماهای سال نیز استمرار پیدا کند وی تصریح کرد طرح تابش که بر گرفته از تکریم اطعام بی‌بضاعت های شهر شکل گرفته پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شهری است تا مردم شهر به اقشار بی خانمان نزدیک شوند و کمک کنند تا این قشر آسیب دیده به جامعه خانواده‌هایشان باز گردند.
 
وی گفت: ترویج نسبت اطعام در ماه مبارک رمضان هدایت کمک های مردمی به سمت نیازمندان واقعی آشتی دادن مردم با بی خانمان های شهر و جلب مشارکت گسترده ی مردم برای بازگرداندن افراد آسیب دیده از دیگر اهداف اجرا طرح تابش است که در قدم اول با استقبال خوبی همراه شد.

وی در ادامه با تاکید به اینکه این طرحدر دیگر ماهای سال نیز اجرا می‌شودخاطر نشان کرد: از شهروندانی که قصد مشارکت در اطعام افراد بی‌بضاعت را دارند می‌توانند از ساعت9 صبح تا10 شب با سامانه تلفنی تابش با شماره 555188440؛55518848 تماس گرفته سوالات خود را در خصوص چگونگی ارائه کمک و مشارکت در اجرای این طرح انسان دوستانه مطرح کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پل ، ارتباط ، تابش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار