فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر گفت: دو نوجوان 18 و 19 ساله افغاني با بيش از 26 کيلوگرم هروئين قبل از ورود به شهر شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، سرهنگ "خسرو احمدي" ، در تشريح اين خبر اظهار داشت ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با اشرافيت بر روي تحرکات سوداگران مرگ و باندهاي قاچاق مطلع شدند دو توزيع کننده موادمخدر قصد دارند مقادير قابل توجهي هروئين را از شهر اصفهان به اين شهرستان منتقل کنند.


وي افزود:در اين زمينه تحقيقات گسترده اي انجام و ماموران با انجام اقدامات ويژه و تخصصي پليسي موفق به شناسايي خودروي متهمان شده و آنها را در ورودي شهرستان متوقف كردند.


سرهنگ خسروي ادامه داد:پس از متوقف شدن خودرو ماموران در يک عملياتي موفق شدند هر دو متهم نوجوان 18 و 19 سالهکه تبعهافغانستان بودند را دستگير و در بازرسي از خودروي آنها مقدار 26 کيلو و 190 گرم هروئين که در 27 بسته پلمب شده بود را کشف کنند.


فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر با بيان اينكه اين دو متهم قصد داشتند اين مقدار هروئين را در بين مشتريان خود درسطح شهرستان توزيع كنند،گفت:هر دو متهم همراه پرونده و مواد كشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شده و تحقيقات بيشتر در اين زمينه همچنان از سوي پليس ادامه دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.