رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ‌از ابتدای هفته جاری با رانندگانی که قوانین و مقررات رانندگی را رعایت نمی‌کنند ، برخورد جدی خواهیم داشت.

سرهنگ سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از هفته جاری طرح‌های ویژه‌ای در جهت برخورد با تخلفات را داریم که با حساسیت بیشتری طرح‌ها اجرا می‌شود.

این مقام مسئول پلیس در ادامه بیان کرد: از طرح‌های ویژه و ضربتی  پلیس می‌توان به برخورد با تخلفات موتور سواران، برخورد با توقف‌های حاشیه‌ای، برخورد با توقف خودروها در پیاده‌روها و برخورد با تخلفات بزرگر‌اهی و طرح شبانه پلیس اشاره کرد ، که این موضوعات حساسیت در اولویت‌های نخست طرح‌های اجرایی ما قرار دارد.

وی در ادامه به طرح شبانه پلیس اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح در ماه رمضان هم اجرا ‌شد اما به حرمت ماه مبارک کمتر به اجرا درآمد که بر همین اساس از هفته جاری طرح شبانه که هدف از این طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز در شب‌ها به صورت ضربتی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس مرکز راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خاتمه به اهداف این برنامه‌ها و طرح‌ها پرداخت و عنوان کرد: هدف از اجرای طرح‌های ویژه و ضربتی در وهله اول انضباط ترافیکی و در وهله  دوم کاهش تصادفات ، تلفات و سوانح رانندگی در شهر تهران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، ضربتی ، هنجار ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار