لحظاتی را برای اندیشیدن در زندگی خود اختصاص دهید و از افکار انسان‌های موفق به عنوان میانبر برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم.

مهناز استکی روانشناس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: شاد بودن و شاد زندگی کردن یکی از حلقه های مفقوده‌ی عصر حاضر است،‌ برای رسیدن به شاد زندگی کردن باید افکار منفی را از خود دور کرده و به زندگی مثبت نگاه کنیم و نا امیدی را از خود دور کنیم.

وی افزود: لحظاتی را برای اندیشیدن در زندگی خود اختصاص دهیم و از افکار انسان‌های موفق به عنوان میانبر برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم و از مشورت دیگران بهره‌مند شویم.

استکی خاطرنشان کرد: متاسفانه درصد بالایی از نگرانی‌های مردم برای چیزهایی است که هنوز اتفاق نیافتاده است، پس بهتر است برای خود آینده ای روشن تصور کنیم.

وی با بیان اینکه در حال زندگی می‌کنیم و مشکلات گذشته را در ذهن مرور نکنیم بلکه از گذشته‌ی خود درس عبرت بگیریم، افزود: عبادت کردن و ورزش کردن نیز از کارهایی هستند که به انسان احساس نشاط و شادی می‌دهند.

استکی با اشاره به اینکه کینه و نفرت را از خود دور کنیم و کارهای مثبت انجام دهیم خاطرنشان کرد: وقتی نگرش خود را نسبت به دیگران تغییر دهیم آنها نیز نگرششان نسبت به ما تغییر می کند.

وی در پایان اظهار کرد: از زیبایی‌های جهان و  از آنچه خدا به ما عطا کرده است،لذت ببریم و تسلیم مشکلات نشده و لبخند زدن را فراموش نکنیم.



انتهای پیام/

برچسب ها: خنده ، ذهن ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شکوهی
۰۶:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
خوب بود
آخرین اخبار