صبح امروز انفجار شدید در برج مسکونی 15 طبقه باعث محبوس شدن بیش از 100 تن از ساکنان شد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت 4:36 دقیقه صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 از انفجار مهیب در ساختمان 15 طبقه مسکونی مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تشک نجات و خودرو تنفسی عازم محله قیطریه بلوار کاوه شدند.

وی ادامه داد: این انفجار در پارکینگ یک باب ساختمان 15 طبقه رخ داده بود که درپی این انفجار 4 انباری داخل پارکینگ کاملاً تخریب و دود فراوانی طبقات را فرا گرفته بود و بیش از 100 تن از ساکنان در طبقات محبوس بودند.

ملکی اذعان داشت: در اثر این انفجار یک مرد 35 ساله دچار سوختگی شده بود که آتش‌نشانان سریعاً وی را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

گروه‌‌های دیگر آتش‌نشانان در طبقات در جستجوی ساکنان بودند که 2 تن در آسانسور در پایان دود غلیظ گرفتار بودند که خوشبختانه نجات یافتند و همچنین 100 نفر از ساکنان طبقات بالایی که در وضعیت ایمن بودند با کمک آتش‌نشانان به محل امنی منتقل شدند.

این مقام مسئول در آتش‌نشانی خاطر نشان کرد: علت انفجار توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است و عملیات پس از تخلیه دود و ایمن‌سازی در ساعت 6:39 دقیقه به پایان رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساختمان ، انفجار ، طبقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار