معاون وزير ورزش و جوانان گفت:مدیریت در وزارت پر کار و البته پر حاشیه ورزش و جوانان کار ساده ای نیست همانقدر که شهرت آفرین است دردسر و توقع هم بدنبال دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،نصراله سجادي گفت :مدیریت در وزارت پر کار و البته پر حاشیه ورزش و جوانان کار ساده ای نیست همانقدر که شهرت آفرین است دردسر و توقع هم بدنبال دارد این روزها با همت دولت یازدهم متخصصان ورزش سرکار آمده اند آرزویی که سالها منتظر ان بودیم .

 وي تصريح کرد:البته این فرصت تاریخی شمشیر دولب است هم اصلاح گر و نوید بخش آینده درخشان برای ورزش ایران و در مقابل اگر نتیجه نگیرد شاید دیگر این مکان مدیریتی را سیاسیون به ورزشی ها ندهند.
   
 سجادی درباره عملکرد وزارت تا امروز گفت: این موضوع همیشه مطرح بوده ، ورزشی ها می آیند ، غیر ورزشی ها می آیند . می خواهم بگویم که اولا زمان خیلی زیادی نیست دراین وزارتخا نه شروع بکارکردیم یعنی کمتراز یکسال ، زمان برای ارزیابی وجود دارد.
 
من فکر می کنم که اگر قرار است هر اتفاقی بیافتد باید فرصت باشد ، یعنی هم اکنون وهفت هشت ماه گذشته و این دستگاه ورزش با چالش های بسیار مواجه بوده  است.

 اما  حالا به غیر از این چالش ها ،  بالاخره اگر قراراست  برنامه ای اجرا شود حاصل آن برنامه را  در مرور زمان و در آینده ببینیم ، من فکر می کنم که یک مقدار باید فرصت داده شود و می توانیم در آینده نتایج را ببینیم .

وي خاطر شان کرد:یک مقدار عجله درقضاوت و کسب نتایج مطلوب در کشور ما وتوقع از مدیر زیاد است در حالی که او فرصت می خواهد .ضمنا مگر قراراست در دستگاهی که ماموریت اصلی آن ورزش است ، غیرورزشی ها بیایند.

وي افزود:اگر بخواهند می شودعملکرد یکساله یا  دوساله داشت . مگر گذشته ها چه کار کرده اند که حالا توقع این چنین دارند ضمنا ما در یک شرایط واقعا حساسی در کشورمان قرار داریم .

 شما نگاه کنید سال 89 درزمان بازیهای آسیایی گوانگ ژو به طور مثال این دستگاه برای امور ورزش نزدیک به 256 میلیارد تومان بودجه داشته است . ما همین امسال که این همه فعالیت داریم مثل بازی های آسیایی اینچئون وسایر مسابقات و فعالیتها توانستیم تا الان فقط 20 میلیارد را بین 47 فدراسیون توزیع کنیم ، بازی های ساحلی را هم  داریم و مسابقات قهرمانی جهان هم باید تعدادی از رشته های ما شرکت کنند ودرمجموع بودجه سال93برای فدراسیونها ی ورزشی 75میلیاردتومان است می شود مقایسه کرد.
 
 وي تصريح کرد: مجموعه مدیریتی امروز ورزش ایران با همین منابع کم، کارها را مدیریت می کند. با همین منابع کم کارمون را جلو می بریم .البته بحث مالی مهم است مثلا اعتبارات عمرانی وزارتخانه  در سال جاری220 میلیارد تومان است و الان که چهار ماه از سال گذشته 5/4میلیارد دریافت کردیم آنهم به سبب مشکلاتی که کشور دارد.

سجادي افزود: من به عنوان مسوول فدراسیون ها می گویم فدراسیونها ، با همه توان دارند کار می کنند تا به حال هم که نتایج شان بد نبوده ، اگر نتیجه گرا هم باشیم .


انتهاي پيام/
 

برچسب ها: گودرزی ، سجادی ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار