سرپرست پارک ملی لار از دستگیری صیادان غیرمجاز در پارک ملی لار در ایام تعطیلات هفته گذشته با تلاش محیطبانان این پارک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت : مأموران پاسگاه محیط بانی کمردشت هفته گذشته در حین گشت و کنترل منطقه گزل دره به چهار نفر متخلف در حال صید غیرمجاز برخورد می نمایند.
 
وی افزود: مأموران بلافاصله جهت دستگیری آنان وارد عمل شده اما متخلفان که با مشاهده مأموران ابتدا قصد فرار داشته ، مسیر عبوری خود را مسدود دیده و با مأموران درگیر می شوند.
میرزا کریمی اظهار داشت: با تدبیر محیط بانان این صیادان غیر مجاز دستگیر و از آنها یک رشته تور پرتابی سالیک و 22 قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز کشف و ضبط گردید.

سرپرست پارک ملی لار با اشاره به اینکه محیط بانان محیط بانی دلیچای پارک ملی لار نیز روز گذشته در حین گشت و کنترل منطقه به یک نفر صیاد غیرمجاز برخورد می کنند، تصریح کرد: این متخلف در حال نصب دام ماهیگیری در دریاچه سد لار بود.

وی ادامه داد : مأموران بلافاصله اقدام به دستگیری این صیاد غیر مجاز نموده و از این متخلف یک رشته تور دام ماهیگیری و 6 قطعه ماهی قزل آلای خال قرمز کشف و ضبط می گردد.

میرزاکریمی بیان داشت: دام ماهیگیری یکی از خطرناکترین ادوات صید به شمار می رود که در هر مرحله استفاده از آن تعداد زیادی ماهی صید می شود که خوشبختانه با اقدام به موقع محیط بانان تعداد ماهی کمی صید شد.

سرپرست پارک ملی لار در خاتمه تاکید کرد: این متخلف در هفته گذشته نیز توسط محیط بانان با 13 قطعه ماهی و چوب و چرخ دستگیر شده بود.

وی در پایان گفت:متخلفان به کلیه اقدامات مجرمانه خود اقرار داشته ، مراتب صورتجلسه و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار