پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مراسم رونمایی از پیراهن پرسپولیس گفت: این مراسم به خوبی مدیریت نشده بود و بیشتر به پیشکسوتان پرسپولیس بی‌احترامی کردند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: مراسم خیلی بدی بود و همه چیز به هم ریخته و بی در و پیکر بود.

وی بیان کرد: برای رونمایی از پیراهن باشگاه پرسپولیس باید با حضور سرمربی تیم، پیشکسوتان و کسانی که برای این تیم زحمت کشیده بودند برگزار می‌شد اما این طور نبود.

وی اظهار کرد: در این مراسم هنرمندانی که ما برایشان احترام قائل هستیم را که هیچ ربطی به این مراسم نداشتند دعوت کردند و آنها روی سن حضور یافتند و صحبت‌‌هایی کردند در صورتی که باید کاپیتان‌های سابق پرسپولیس، کسانی که برای این تیم جوانیشان را گذاشتند دعوت می‌کردند تا در آنجا صحبت می‌کردند.

وی افزود: زمانی که از ما در این مراسم دعوت می‌کنند، انتظار دارند که ما حضور پیدا کنیم اما هیچ مدیریتی و برنامه‌ای برای این مراسم ندارند و باعث دلخوری پیشکسوتان پرسپولیس از جمله عربشاهی و جاسمیان شدند که در آخر آنها جلسه‌ را ترک کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که رئیس باشگاه در این مراسم حضور نداشته باشد چه کسی می‌تواند جوابگوی این بی‌احترامی به پیشکسوتان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار