با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، پایگاه های استعدادیابی بسکتبال شهر تهران افتتاح شد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهرزاد حمیدی با بیان این که استعدادیابی یکی ازفعالیت‌های تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش است، اظهارکرد: اقدام رئیس فدراسیون بسکتبال ستودنی است و فدراسیون بسکتبال نیز امروز به دریای استعداد در آموزش و پرورش وصل خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: امروز 4 منطقه تهران آمادگی دارند تا در حوزه استعدادیابی بسکتبال فعالیت کنند که این مناطق شامل مناطق 2 ، 5 ، 7 و 13 است و آنها زمینه‌هایی فراهم می‌کنند تا اگر والدینی از معلم ورزش فرزندشان بپرسد که آیا فرزندم شایسته این رشته است و باید در چه محلی ثبت‌نام کند؟ مکانی برای این کار وجود داشته باشد و این حرکت ارزشمند در زمینه استعدادیابی با فدراسیون های فوتبال، والیبال، هندبال و بدمینتون و سایر رشته‌های آموزشگاهی نیز ادامه پیدا خواهد کرد .

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش گفت: باید استعدادیابی دانش آموزان توسط 33 هزار معلم ورزش مدارس شناسایی شده و به کانون‌های استعدادیابی راهنمایی شوند تا زمینه پرورش و ارتقای آنها به وجود آید.

گفتنی است؛ در مراسم افتتاحیه پایگاه های استعدادیابی بسکتبال شهر تهران که با همکاری فدراسیون بسکتبال و وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است علاوه بر معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال و حسین بابویی مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و روسای مناطق آموزش و پرورش 2، 5، 10، 16 و 13 حضور داشتند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.