مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: خانه علم و زندگی محله جماران مورخ 12 مرداد ماه اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج و طلاق کرد.

بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به منظور آشنایی با مسائل مربوط به طلاق، نفقه، مهریه، حقوق متقابل زن و مرد، خانه علم و زندگی محله جماران اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع خانواده کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی که 20 نفر از شهروندان حضور داشتند در پایان برگه‌های نظر‌سنجی و پذیرایی در بین شهروندان توزیع شد.

* بازدید از زمین پیشنهادی ناحیه 2 برای احداث سوله بحران

کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: به منظور امکان‌سنجی جهت احداث سوله مدیریت بحران در تاریخ 12 مرداد ماه از زمین پیشنهادی ناحیه منطقه یک بازدید صورت گرفت.

وی بیان کرد: این بازدید با حضور نماینده دفتر فنی سازمان، کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه ، نماینده معاونت فنی عمرانی منطقه و نمایندگان املاک و شهرداری ناحیه 2 انجام شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطر نشان کرد: در این بازدید در خصوص تعیین محدوده قطعی زمین پیشنهادی و تحویل به معاونت فنی عمرانی منطقه و شروع به کار احداث سوله مدیریت بحران در محله اوین جنب ورزشگاه اوین بحث و بررسی شد.

*برپایی کلاس مدیریت بحران در منطقه یک



نرگس هادی‌زاده مقدم گفت: این کلاس از ساعت 10 تا 12 برای کارکنان معاونت اجتماعی منطقه یک برپا می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این کلاس در مورد امداد و نجات، کمکهای اولیه و مدیریت بحران صحبت می شود.

*کارگاه مهارتهای فرزند‌پروری ویژه مادران

رضا احتشام مدیر محله تجریش گفت: کارگاه مهارتهای فرزند‌پروری ویژه مادران که از سوی خانه تسنیم سرای محله تجریش برگزار می‌شود از 13 مرداد ماه تشکیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه دوشنبه‌ها از ساعت 10 تا 12 به مدت 4 هفته در سرای محله تجریش برپا است.

*برپایی کارگاه آموزشی حقوق خانواده در سرای محله دزاشیب

بی‌نظیر سیاوشی گفت: به منظور آشنایی با مسائل مربوط به  حقوق خانواده، خانه علم و زندگی محله دزاشیب، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع خانواده کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این کلاس آموزشی 30 نفر از شهروندان حضور داشتند.

*بازدید از سوله‌های در دست احداث مدیریت بحران

کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: از سوله‌های در دست احداث مدیریت بحران در نواحی 5 و 6 مورخ 12 مرداد ماه بازدید به عمل آمد.

وی بیان کرد: این بازدید با حضور نماینده سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران،‌ دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه، نماینده معاونت فنی عمران منطقه، نماینده اداره املاک و مستغلات منطقه انجام شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطر نشان کرد: در این بازدید در خصوص پیشرفت پروژه و تطبیق سازه‌ها با نقشه‌های تیپ سوله‌های مدیریت بحران منطقه بحث و بررسی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/  
برچسب ها: جماران ، توزیع ، کارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار