مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عرضه انواع محصول شرکت ملی صنایع مس ایران ، منصفانه بودن قیمت‌های ملکی شدن مسکن مهر/ شیوه‌نامه ملکی شدن تاکنون نهایی نشده است ، صادرات گاز به عراق از سال آینده / قرارداد گازی ایران و عمان هنوز قطعی نشده است و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

عرضه انواع محصول شرکت ملی صنایع مس ایران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/12/2480567_727.jpg

 روز یکشنبه 12 مرداد ماه، بورس کالای ایران شاهد عرضه انواع محصول شرکت ملی صنایع مس ایران است.

اعزام روزانه 180 قطار در پیک دوم سفرهای استانی/ 45 درصد از قطارها به مشهد اعزام شدند عجمیان گفت: در پیک دوم سفرهای استانی روزانه 180 قطار به مسیرهای مختلف کشور اعزام می‌شدند که 45 درصد از آنها برای خراسان رضوی بود.

منصفانه بودن قیمت‌های ملکی شدن مسکن مهر/ شیوه‌نامه ملکی شدن تاکنون نهایی نشده است

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: قیمت واحدهای ملکی برای متقاضیان منصفانه است و بهای اولیه آن هنوز مشخص نشده و قیمت آن درصورت افزایش تعدیل می شود.

خروج از رکود نه به معنای افزایش تولید بلکه به معنی ایجاد اشتغال/ مسائل ارزی در کنار مشکلات متعدد تولید را زمین‌گیر کرد

 مشاور اقتصادی رییس جمهور گفت: علت اهمیت حل رکود تورمی این است که در اقتصاد با مسئله اشتغال مواجه هستیم و اگر رکود طولانی شود اشتغال با بحران مواجه می‌شود.

صادرات گاز به عراق از سال آینده / قرارداد گازی ایران و عمان هنوز قطعی نشده است
 معاون وزیر نفت در امور شرکت گاز از صادرات گاز به عراق از سال آینده خبر داد و گفت: صادرات گاز به این کشور در سه فاز عملیاتی خواهد شد که قرارداد بصره هنوز بسته نشده است.

سکه امامی 949 هزار تومان / دلار 3135 تومان / طلا 18 عیار 97 هزار تومان
 امروز بازار تهران با ثبات طلای جهانی و علی رغم افزایش نسبی دلار داخل، تغییر خاصی را در ارزش فلزات طلایی شاهد نبود و هر گرم طلا را با بهای 97 هزار و 26 تومان به فروش رساند.

طراحي، ساخت و راه اندازي اولين سيستم راكتوري ارزيابي كاتاليست‌هاي فرآيند كلاوس
 براي نخستین بار در كشور پايلوت ارزيابي كاتاليست‏‌هاي آلومينا و تيتانياي فرآيند كلاوس توسط محققان پژوهشكده كاتاليست و نانوفن‏آوري پژوهشگاه صنعت نفت راه اندازي شد.

محدودیت تردد در كمربندی ابهر ـ خرمدره تا 25 مرداد ماه
كمربندی ابهر ـ خرمدره، واقع در استان زنجان، تا 25 مرداد، از ساعت 7 الی 20 ، بدليل اجرای عمليات لكه‌گيری و روكش آسفالت در حدفاصل ابتدا تا انتها به طول 15 كيلومتر، تردد همزمان با اجرای عمليات، با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام می‌شود.

دماسنج شاخص 142 واحد افت کرد

 امروز یکشنبه 12 مرداد، در جریان معاملات تالار بورس تعداد 357 هزار و 654 سهم اوراق بهادار به ارزش 688 هزار و 162 ریال در 30 هزار و 95 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در جنوب و جنوب شرق کشور/ تهران، صاف و 34 درجه

 طی سه روز آینده در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، ابرناک، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد و طی این مدت سواحل جنوب شرق کشور مواج خواهد بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار