امکان استفاده از خدمات و تسهیلات سفر کارت ملی برای دانشجویان عضو باشگاه گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران فراهم گردید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، بابک ارسیا رئیس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با اعلام این خبر گفت: در پي نهادينه كردن شرايط سفر در میان قشر دانشگاهی و اعضای خانواده آنها و ايجاد زمينه‌ براي رفاه حال اين افراد، این مرکز اقدام به اعطای سفر كارت ملي به دانشجویان عضو باشگاه گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران نموده است که در فاز نخست تعداد 2000 نفر از دانشجویان جامعه هدف این طرح به حساب می آیند.

وی افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته با شرکت سفرکارت ملی و بانک عامل سامان و دریافت اطلاعات این اعضاء، سفر کارت ملی صادر شده و در اختیار دانشجویان سراسر کشور قرار گرفته است.

ارسیا گفت: مراکز گردشگری واجد شرایط با تنوع سطح در اقصی نقاط ایران، جهت ارائه خدمات و محصولات گردشگری، سفر، امکانات رفاهی و تفریحی در شبکه پذیرندگان سفرکارت ملی فعال می‌باشند و بدین طریق دانشجویان با در اختیار داشتن سفر كارت ملی مي‌توانند از تخفيفات ويژه 10 تا 50 درصدی این شبکه بهرمند شوند.

 مراکز اقامتی مانند هتل‌ها، مهمانسراها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی شهری و بین‌راهی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر از مهمترین مراکز گردشگری عضو این شبکه می‌باشند.

ارسیا با بیان این مطلب افزود: تخفیف‌های ارائه‌شده به دارندگان سفرکارت ملی از سوی مراکز گردشگری عضو شبکه سفرکارت ملی می‌تواند مدیریت سفر را با امنیت خاطر و سرعت مناسب تسهیل نماید.

عضو هیات علمی دانشگاه با اشارهبه تلاشهاي صورت گرفته در راستاي توسعه خدمات ارائه شده به دانشجويان گفت: امكانبرگزاري سفرهاي خاص دانشجويان از جمله خدمات ارائه شده در مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان است كه اميداست بتوان اين خدمات را با پايين ترين قيمت ممكن به دانشجويان و خانواده های آن ها ارائه كرد.

وی هدف از صدور سفر کارت ملی بین دانشجویان را رفاه و بهره‌مندي آنها از مزاياي سفر، تشویق دانشجویان به استفاده از امکانات گردشگری در فصول مختلف سال، افزایش نشاط روحی، تقویت حس خود‌اتکایی، دیدار از جاذبه‌های طبیعی و اماکن تفریحی و ضرورت ساماندهی و نظارت بر سفرهای دانشجویی برای بهره‌برداری مناسب‌تر از این سفرها دانست.

وی در پایان با اشاره به ادامه طرح صدور سفرکارت ملی برای دانشجویان یادآور شد: دانشجویان علاقمند به دریافت سفرکارت ملی می توانند با مراجعه به سایت اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و عضویت در باشگاه گردشگری، فرم مربوطه را دریافت و پس از تکمیل فرآیند ثبت اطلاعات، سفرکارت خود را دریافت نمایند.

•  خاطرنشان می گردد باشگاه گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان به منظور بهره مندی دانشجویان گردشگر از خدمات و تسهیلات مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی راه اندازی شده است. این باشگاه با مطالعه و تمرکز بر نیازهای جامعه دانشگاهی، توانسته شرایطی را بوجود آورد تا این گروه به راحتی از خدمات و برنامه های علمی-فرهنگی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران برخوردار شوند.

لازم به ذکر است همه دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه های ایران می توانند با عضویت در این باشگاه از برنامه ها، خدمات و اردوهای این مرکز که از طریق پایگاه اینترنتی :::WWW.ISTTA.IR::: مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران به اطلاع دانشجویان عضو می رسد، بهره مند شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۱۹:۱۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
چرابه همه مردم ندادن_كارگرمعدن_كارگرنيروگاه برق_كارگرخودروساز_خبرنگارانى كه درجنگ هابراى تهيه خبرجان خودرابه خطرمياندازن_كارگران كوره هاى آجرپزخانه وكارگران شهردارى وهمينطورمددجويان بهزیستی_كميته امدادچرانبايدسفركارت بگيرنداينكه عدالت نيست؟
آخرین اخبار