نرم افزار راهنمای انتخاب رشته بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و به داوطلب این امکان را می‌دهد که با توجه به وضعیت علمی و نمر‌ه‌ی خود که در آزمون سراسری سال 1393 کسب کرده است، خود را با داوطلبان مشابه در آزمون سراسری سال 92 پس از انجام تغییرات آزمون سال جاری مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده نماید.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: همانطور که قبلا اعلام گردیده، ویژه نامه‌ی انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1393 با تمرکز نیازهای داوطلبان والدین و مشاوران مدارس تهیه شده است و فردا روی سایت سازمان قرار می‌گیرد. این ویژه نامه همزمان با نشریه‌ی پیک سنجش دوشنبه 13 /5 /93 از طریق باجه‌های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می‌گردد.

وی افزود: ضمنا نرم افزار راهنمای انتخاب رشته که با توجه به تغییرات حاصله در نحوه‌ی اعمال سوابق تحصیلی و محاسبه‌ی نمره‌ی کل داوطلبان نسبت به آزمون داوطلبان سال قبل و همچنین سهمیه بندی داوطلبان آزمون سال جاری نسبت به سال گذشته تنظیم گردیده است، به منظور فراهم آوردن امکانات و تسهیلات بیشتر برای داوطلبان این آزمون سراسری سال 1393 از ساعت 16 امروز یکشنبه 12 /5 /93 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این نرم افزار به داوطلب این امکان را می‌دهد که با توجه به وضعیت علمی و نمر‌ه‌ی خود که در آزمون سراسری سال 1393 کسب کرده است، خود را با داوطلبان مشابه در آزمون سراسری سال 92 پس از انجام تغییرات آزمون سال جاری مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده نماید.

این نرم افزار هم اکنون از طریق سایت سازمان قابل دسترسی می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۷:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
سلام ... میخواستم بپرسم به نظر شما با رتبه 1700 منطقه 2 و نمره کل 9628 پزشکی یا دندان پزشکی سراسری شهر خودم ( کرمانشاه ) قبول میشم ؟
خواهش میکنم جواب بدین ...
United States of America
بهناز
۲۱:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
من ۱۵۰۰۰تومان هم دادم ولی نرم افزاری نمیبینم که این چه وضعشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۱۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
چرا آقای توکلی نگفتن باید15000 تومن هم برای استفاده از اون بدن خداییش خیلی زیاده و مجبوریم هم این کارا بکنیم حد اقل کمترش کنن که اونایی که توانایی مالیشون ضعیفه بتونن استفاده کنن ممنون
United States of America
محمود
۱۸:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
با سلام و احترام
خدمت شما مسئولین محترم سایت باشگاه خبرنگاران جوان
مطلع شدیم از از سوی مدیر گروه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات اصفهان که طی بخشنامه ای
تمامی واحد های علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد حذف می گردد و بدون جلب رضایت ، دانشجویان در واحدها ادغام می شوند
با عنایت به اینکه برند علوم و تحقیقات نسبت به واحد بالاتر می باشد
و اینکه مدرک نهایی دانشجویان از سوی واحد مربوطه صادر می گردد
ممنون میشم این موضوع را پیگیری کنید و اگر خبری کسب کردید در سایت درج کنید
چون اصل این کار یک کار غیر قانونی هست
ممنون
موفق باشید
آخرین اخبار