مشتزن وزن 75 کیلوگرم تیم ملی مدعی شد درخشش در بازی‎های آسیایی اینچئون دور از دسترس نیست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،سجاد محرابی، با اشاره به نایب قهرمانی‎اش در رقابت‎های بین‎المللی چین گفت: تیم‎ها با بهترین نفرات‎شان در این رقابت‎‎ها شرکت کرده بودند و عملکرد مطلوب بوکسورهای ایرانی، برگزار کنندگان را شگفت‎زده کرده و اعتراف می‎کردند انتظار درخشش ایرانی‎ها را نداشته‎اند.

وی ادامه داد: نتایج تیم ایران راضی‎کننده بود و در تاریخ بوکس کشورمان چنین نتایجی بی‎سابقه بوده است. ما با کسب پنج نشان، سوم شدیم و این در حالیست کشورهای چین و کوبا که اول و دوم شدند تیم بانوان هم داشتند که امتیازهای خوبی در این بخش کسب کردند.

محرابی با اشاره به اینکه بعد از پایان رقابت‎ها چند کشور پیشنهاد برگزاری اردوی مشترک با تیم بوکس ایران داشتند، تأکید کرد: حضور در رقابت‎های مهم بین‎المللی و اردوهای مشترک باعث پیشرفت بوکس کشورمان می‎شود و ما به چنین برنامه‎هایی نیاز داریم.

این مشتزن لرستانی در پاسخ به این که انتظار کسب مدال داشته است؟ گفت: همیشه این توانایی را دارم که روی سکو بروم. با اینکه بعد از رقابت‎های قهرمانی آسیا در اردن، مصدوم شدم و چند ماه از رینگ دور بودم اما اردوی ترکیه خیلی خوب و تأثیرگذار بود و به آمادگی نسبی رسیده بودم. در فینال که به حریف کوبایی باختم رقابت نزدیک بود و چون سه مبارزه پشت سر هم داشتم خستگی اذیتم کرد. با این حال چون مشغول تمرین‎های آماده‎سازی و قدرتی هستم و از 60-70 درصد آمادگی برخوردارم از کسب نشان نقره راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما موفقیت در اینچئون است، تصریح کرد: تمام فکر و ذکرمان معطوف درخشش در بازی‎های آسیایی است که خوشبختانه برنامه‎های تدارکاتی خوبی داریم و از مسئولان فدراسیون بابت زحماتی که می‎کشند تشکر می‎کنم.

محرابی یادآور شد: در رقابت‎های چین چند بوکسور مطرح آسیایی که در اینچئون هم شرکت می‎کنند را شکست دادم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید سعی می‎کنم در بازی‎های آسیایی نیز روی سکو بروم و طلای آن رقابت‎ها دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: مسابقات ، بوکس ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.