معاون پژوهشی آموزشی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: معلم باید شجاع و خداترس باشد که در غیر این صورت، نمی تواند نسلی شجاع پرورش دهد و نسلی که شجاع نباشد، تسلیم ابرقدرتها خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، اکبر پناهی در آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش کاشان افزود: ما نباید معلم را بترسانیم و معلم هم نباید دانش آموز را بترساند، باید اجازه بدهیم دانش آموز اظهار وجود کند تا شجاعت را تجربه کند.

وی اظهار داشت: صبر و قدرت بیان ˈنمیدانمˈ ، از صفات بارز یک معلم در اندیشه امام علی علیه السلام است و مسوولان ما که در هشت سال گذشته ، فکر می کردند که همه چیز را می دانند ، کشور را به این روزگار انداختند.

وی با اشاره به شیوه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح کرد: اجرای بالاترین سند نظام آموزشی درحالی آغاز شد، که زیرساخت ها و نیروی انسانی مناسب نداشتیم ، کلاس ها را در اتاق زیرشیروانی و کانتینر تشکیل دادند و جارو را از خدمتگزاران گرفتند و آنها را به کلاس درس فرستادند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان با کمبود یک هزار و 100 معلم روبرو است که از این تعداد 300 نفر مربوط به شهرستان کاشان است و اجازه استخدام هم نداریم.

وی با اشاره به برخی برنامه های مذهبی افزود: حق نداریم بچه ها را از خدا بترسانیم، باید چهره رحمانی خداوند را معرفی کنیم، باید دانش آموزان با رافت و مهربانی امام زمان (ع) تربیت شوند، حق نداریم چهره عبوی و خشن از امام زمان (ع) ترسیم کنیم.

پناهی تصریح کرد: موفقیت مدیران با حضور همسرانشان به نتیجه می رسد و جای آن است که بیشتر و پیشتر از تجلیل مدیر سابق آموزش و پرورش کاشان، از همسر ایشان که صبورانه در کنار ایشان بودند، تقدیر کنم.
در این مراسم، با حضور مدیران اجرایی شهرستان کاشان ضمن تجلیل از خدمات حسین حنطه در هفت سال گذشته، محمود خدمتی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش کاشان معرفی شد.

انتهای پیام./ز

برچسب ها: اصفهان ، معلم ، باید ، شجاع ، و ، خدا ، ترس ، باشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.