مسابقه‌ی بزرگ بازیگری براساس شایسته سالاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز نشست خبری بزرگترین مسابقه‌ی بازیگری با حضور عوامل این برنامه از جمله پاشا بهزاد کارگردان، سعید هاشمی تهیه کننده، مرتضی علی عباس میرزایی تهیه کننده،‌ قطب‌الدین صادقی، سیروس همتی، شهرام عبدلی داور در فرهنگسرای رسانه برگزار شد. 


در ابتدای نشست پاشا بهزاد کارگردان در خصوص هدف از برگزاری این مسابقه عنوان کرد: مردم کشور ما افراد با استعدادی هستند که هر وقت فرصت کنند استعداد خودشان را به نمایش می‌گذارند، موضوع این پروژه هم استعداد یابی هنرمندان است.


وی ادامه داد: یکی از اهداف این مسابقه باز کردن راه برای استعدادهای جوان است همچنین با برگزاری این مسابقه سطح کیفی بازیگری را در کشورمان بالاتر می‌بریم. 


بهزاد تصریح کرد: کسانی که دوست دارند در این مسابقه شرکت کنند می‌توانند از طریق tsbmb.com ثبت نام خود را انجام دهند، البته تست هوشی در سایت گرفته می‌شود و درخواست کنندگان بعد از قبولی در تست هوش و پرداخت 75 هزار تومان می‌توانند، در تست حضوری شرکت کنند. 


وی افزود: 9 مرحله‌ی تست حضوری از طریق 30 داور انتخاب شده گرفته می‌شود و در نهایت 20 نفر از خانم و آقایان به مرحله‌ نهایی می‌آیند که در پایان با رأی مردم حذف می‌شوند. 


بهزاد خاطر نشان کرد: بعد از پایان این مرحله در نهایت 3 نفر برگزیده می‌شوند که به نفر اول 50 میلیون جایزه، به نفر دوم 30 میلیون و نفر سوم 20 میلیون اهدا می‌شود البته نفر اول نقش اول یک فیلم سینمایی را هم بازی خواهد کرد. 


قطب‌الدین صادقی از داوران مسابقه‌ی بازیگری در این نشست بیان کرد: امسال سی‌امین سالی است که من بعد از اتمام تحصیلات در خارج از کشور به ایران آمدم و آموزش‌های بسیاری داده‌ام. آمار افراد علاقمند به بازیگری شگفت انگیز است. 


وی ادامه داد: بسیار برایم جالب است که این همه متقاضی حرفه‌ای بازیگری وجود دارد زیرا هر سال چند هزار نفر در دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های بازیگری مشغول تحصیل این حرفه هستند. 


صادقی اظهار داشت: احساس می‌کنم برگزاری این مسابقه برمبنای شایسته سالاری است و براساس استعداد و علم بازیگران انتخاب می‌شوند. 


سیروس همتی از دیگر داوران این مسابقه اظهار داشت: اگر من در هنر جایگاهی دارم مدیون هنرمندانی چون قطب‌الدین صادقی هستم. 


وی ادامه داد: من 100 نفر را به عنوان داور به تهیه کنندگان پیشنهاد دادم و 30 نفر را برگزیدند و معیارهای ما برای انتخاب داوران براساس نظم و مشغله‌های کاری‌شان بود. 


شهرام عبدلی از دیگر داوران این مسابقه گفت: در سینمای ایران 120 فیلم تولید می‌شود و فقط 5 بازیگر ثابت در آنها بازی می‌کنند در واقع در سینما انحصاری کار می‌کنند. 


وی ادامه داد: من از 14 سالگی کار بازیگری را شروع کردم و تاکنون 24 سال است که در این عرصه هستم و ده سال بیهوده فقط تلاش کردم و نمی‌خواهم جوانانی مثل‌مان ده سال بیهوده تلاش کنند به همین دلیل حاضر به داوری این مسابقه شدم .


ابوالفضل عباس میرزایی تهیه کننده‌ی این پروژه عنوان کرد: من جوانان بسیاری را می‌بینم که استعداد بازیگری دارند اما فضا برای ارائه ی کارشان وجود ندارد. 


وی ادامه داد: کسانی که در این پروژه حضور دارند رها نمی‌شوند و به طور حتم از سرمایه‌های این چنینی استفاده خواهیم کرد. 


عباس میرزا خاطر نشان کرد: امیدوارم پروژه‌ی مسابقه‌ی بازیگری به صنف سینما و ملت ایران کمک کند. 


گفتنی است؛ بزرگترین مسابقه‌ی بازیگری به صورت دی وی دی در شبکه‌ی نمایش خانگی تولید می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار