شبکه فرهیختگان در راستای ارج نهادن به درخواست مکرر مخاطبان، باز پخش مستند تماشایی و جذاب«ایرانگرد» را که پیش از این در نوروز 92 از قاب چهارم دیده شده بود، در دستور کار خود دارد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، این مستند طبیعت، تاریخ و فرهنگ اقوام مختلف ایرانی را تصویر می کند.گفتنی است «ایرانگرد» روایت زندگی فردی شهرنشین است که برای رسیدن به آرامش در دل طبیعت سفر می کند و با اقوام ایرانی مدتی را زندگی می کند.

ایرانگرد به شهر ها و استان های مختلف ایران همچون چهارمحال و بختیاری، گیلان، بوشهر، خوزستان، مازندران و یزد سفر کرده و طبیعت این مناطق به همراه تاریخ و فرهنگ مردم و اقوام این مناطق را به تصویر می کشد. یاد آور می شود مستند«ایرانگرد»در ایام نوروزسال 92 روی آنتن شبکه چهار رفت و مورد استقبال طیفهای مختلف مخاطبان شبکه فرهیختگان قرار گرفت.
 
گفتنی است؛ ایرانگرد از سه شنبه ساعت 23:20 از شبکه چهار تماشایی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، چهار ، ایرانگرد ، ایام ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محسن
۲۲:۴۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
سلام .جواد قارایی در مستند ایرانگرد کارش خیلی خوب بود . از ایشون واقعا" ممنونم. از شبکه چهارم خیلی ممنون که به فرهنگ و طبیعت ایران بها داد.
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانگرد
۱۳:۳۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
سلام
من یک ایرانگرد هستم و دارم دور ایران رو می گردم تا بدونم که باید به چی افتخار کنم . راستش تا حالا خیلی جاهای باستانی رو دیدم که به هرکدومشون میشه افتخار کرد . از شما هم دعوت می کنم تا بیاین و ببینید.

http://yekirangard.blogfa.com
https://facebook.com/1irangard
https://twitter.com/yekirangard
https://plus.google.com/yekirangard
https://pinterest.com/yekirangard
http://fa.wikipedia.org/wiki/یک ایرانگرد

ممنون از حمایت همه دوستان