تولید «ایرانگرد 3» که در ادامه «ایرانگرد 1و2» است هفته آینده آغاز می‌شود.

جواد قارایی تهیه‌کننده و کارگردان آثار مستند در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص تولید مستند «ایرانگرد 3» گفت: تولید مستند «ایرانگرد 3» از هفته آینده آغاز می‌شود و در این خصوص تعدادی سفر به دیگر استان‌ها در جهت شناسایی برخی لوکیشن‌ها را در دستور کار داریم. 

وی افزود: در کل 20 استان کشور را برای انجام فیلمبرداری مدنظر داریم که فیلمبرداری ما در 15 استان است و 5 استان باقیمانده به نحوی حکم رزرو دارند یعنی اگر شرایط آب و هوایی در برخی از 15 استان مدنظر ما مطلوب نباشد، از 5 استان رزرو استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: موضوع «ایرانگرد 3» که در15 قسمت 55 دقیقه‌ای برای نوروز 1396 آماده می‌شود همان موضوع «ایرانگرد 1 و 2» است، منتهی تصمیم داریم این بار کیفیت قصه‌ها، تصویربرداری، موسیقی و پژوهش را بالاتر برده و تصویربردار این اثر را به 3 نفر افزایش دهیم.

قارایی همچنین عنوان کرد: در تهیه «ایرانگرد 3» زمان بیشتری را در منطقه برای بالا بردن کیفیت صرف خواهیم کرد و تمام سوژه‌ها بسیار بکر و نادیده هستند که مخاطب از دیدن آنها لذت خواهد برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از سازمان صداوسیما که حمایت‌های لازم را انجام دادند تشکر می‌کنم، چون هم «ایرانگرد 1 و 2» را دیدند و هم ارزش برای آن‌ها قائل شدند، از مردم نیز درخصوص حمایت‌هایشان قدردانی می‌کنم.

گفتنی است؛ مجید قارایی تهیه‌کنندگی، کارگردانی و راوی «ایرانگرد 1 و2 و 3» را برعهده دارد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
عالی
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۹:۰۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام. فکر کنم آخر خبر اسم آقای جواد قارایی را اشتباه نوشتید مجید قارایی . مجید نه دلبندم . جواد درسته . ما که در معرفی خودشون در هر قسمت جواد شنیدیم. دستشونم درد نکنه که برنامشون بی نظیره . لذت می بریم.
آخرین اخبار