معاون اجرایی رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت یازدهم در مدت یک ساله پذیرش مسئولیت، گام های موثری در خصوص رونق تولید در کشور و افزایش اشتغال پایدار برداشت.

محمد شریعتمداری در آستانه سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری، اشتغال پایدار و رونق اقتصادی را از دغدغه های رئیس جمهوری و اعضای دولت بیان کرد.

وی افزود: بیشتر صنایع کشور، در ماه های نخستین آغاز به کار و پذیرش مسئولیت دولت یازدهم در رکود بود یا با کمبود نقدینگی مواجه بود که این مشکلات به صورت ویژه در استان های کشور بررسی و در خصوص رفع آن نیز تصمیم گیری شد.

شریعتمداری، تعامل سازنده با دیگر کشورها و اقدام عملی برای رفع موانع تولید در کشور را از دیگر اقدامات اجرایی دولت یازدهم در بخش بین الملل و داخلی در مدت یک ساله فعالیت دولت یازدهم بیان کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری تصریح کرد: کاهش میزان پرداختی مردم از هزینه های بهداشت و درمان و رایگان شدن برخی خدمات در این بخش، از اقدامات موثر دولت طی این مدت در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

وی همچنین در خصوص برنامه های عملی دولت در رفع مشکلات استان های کشور، گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان ها تلاش می شود، با شناسایی توانمندی ها برای رفع کاستی ها گام برداشته شود.

شریعتمداری همچنین با تشکر از حضور مردم در صحنه های انقلاب، حضور در آیین استقبال از رئیس جمهوری و هیات دولت را تشکر از خدمات خدمتگزاران نظام بیان کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با بیان اقدامات انجام شده برای هماهنگی سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری  گفت: در این سفر، طرح های نیمه تمام عمرانی استان چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف می شود.

قاسم سلیمانی برگزاری نشست رئیس جمهوری و هیات دولت با سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای رونق بخشی به اقتصاد استان چهارمحال و بختیاری را از برنامه های مهم این سفر بیان کرد.

وی گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری به میهمان نوازی شهرت دارند و میزبان خوبی برای خادم ملت خواهند بود.
رئیس جمهوری و هیات دولت امروز و فردا  میهمان مردم استان چهارمحال و بختیاری هستند./ز
برچسب ها: گام ، موثر ، دولت ، اشتغالزایی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.