رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر از تخلف 70 میلیون ریالی واحدهای شن و ماسه به دلیل گرانفروشی در این شهرستان خبر داد.

رسول نامجو در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: شهرستان پیرانشهر با داشتن موقعیت جغرافیایی و خاک مناسب یکی از مراکز مهم تولید شن و ماسه آذربایجان غربی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساخت‌ و ساز در شهرستان پیرانشهر و همچنین تقاضا برای شن و ماسه نیز افزایش داشته است، گفت: این تقاضا باعث شده که تخلفات ناشی از خرید و فروش شن و ماسه در این شهرستان نیز افزایش پیدا کند.

نامجو گفت: با اعتراض برخی خریداران مبنی بر افزایش قیمت شن و ماسه در شهرستان پیرانشهر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار بازرسان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

وی افزود: در جریان بازدید از واحدهای تولید شن و ماسه در شهرستان پیرانشهر تعداد پنج واحد تولیدی اقدام به گرانفروشی شن و ماسه و فروش بالای قیمت مصوب شده از سوی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی می‌کردند.

نامجو تصریح کرد: برای تمام این پنج واحد از سوی صنعت، معدن و تجارت استان پرونده تخلفاتی صادر و پرونده این متخلفان به‌ منظور رسیدگی به جرم و مجازات به تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: ارزش ریالی گرانفروشی و تخلفات ناشی از خرید و فروش شن و ماسه در این شهرستان 70 میلیون ریال استز/.

برچسب ها: ماسه ، صنعت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.