با مشخص شدن گروه بندی مسابقات، دور گروهی رقابت‌های قهرمانی کشور کانوپولوی آقایان در 2 بخش بزرگسالان و جوانان از امروز 15 مردادماه در مراغه آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور کانوپولوی آقایان در رده سنی بزرگسالان و نهمین دوره رقابت‌ها در رده سنی جوانان از امروز 15 مردادماه در مراغه آغاز می شود. عصر روز گذشته مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها برگزار شد و 9 تیم حاضر در بخش بزرگسالان در 3 گروه و 5 تیم جوانان در یک گروه تقسیم بندی شدند.

بر این اساس در بخش جوانان تیم‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، اراک و کرمانشاه در تک گروه مسابقات رقابت می کنند و در بخش بزرگسالان در گروه اول تیم‌های تهران، کرمانشاه و آذربایجان شرقی، در گروه دوم گیلان، مرکزی و همدان و در گروه سوم اردبیل، البرز و مازندران قرار گرفتند.

بدین ترتیب از امروز رقابت‌ها در بخش بزرگسالان با برگزاری رقابت تهران و کرمانشاه آغاز می شود و در ادامه گیلان و مرکزی مسابقه می دهند، البرز به مصاف اردبیل می رود، تهران با آذربایجان شرقی دیدار می کند، گیلان و همدان، اردبیل مازندران، کرمانشاه و آذربایجان شرقی، مرکزی و همدان و البرز و مازندران دیگر مسابقات دور گروهی رقابت ها در بخش بزرگسالان است.

در بخش جوانان نیز کرمانشاه با اراک، چهارمحال و بختیاری با اصفهان، اراک با زنجان، چهارمحال و کرمانشاه، اصفهان و زنجان و اراک و چهارمحال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقات امروز و فردا 15 و 16 مردادماه در بخش گروهی برگزار می شود و با برگزاری دور نیمه نهایی و فینال تا 17 مردادماه ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار