رقابت‌های هفته سوم مسابقات لیگ برتر کانوپولوی آقایان به میزبانی هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری پنجشنبه 7 اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ لیگ برتر کانوپولوی آقایان پنجشنبه 7 اسفندماه با برگزاری 8 مسابقه در هفته سوم ادامه پیدا می کند. هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری در استخر شهدای بروجن میزبان این هفته از رقابت ها است.

در مسابقات این هفته باشگاه های هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری، مرزبانی ناجا، صدر سبحان بابلسر، قایقرانی اصفهان، مقاومت بسیج زنجان، بنادر و دریانوردی نوشهر و هیات قایقرانی کرمانشاه حضور خواهند داشت.

این مسابقات از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 7 اسفندماه آغاز خواهد شد. بر این اساس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری با باشگاه مرزبانی ناجا مسابقه می دهد، صدر سبحان بابلسر با قایقرانی اصفهان دیدار می کند، هیات چهارمحال وبختیاری به مصاف مقاومت بسیج خواهد رفت، قایقرانی اصفهان با بنادر و دریانوردی نوشهر رو به رو می شود، هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری با صدر سبحان بابلسر رقابت می کند، هیات قایقرانی کرمانشاه با مرزبانی ناجا مسابقه خواهد داد، هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری به مصاف بنادر و دریانوردی نوشهر می رود و باشگاه مقاومت بسیج زنجان با هیات قایقرانی کرمانشاه دیدار خواهد کرد.

تاکنون در جدول رده بندی باشگاه قایقرانی اصفهان با 9 امتیاز و تفاضل 27+ در رده نخست جدول رده بندی قرار دارد، مقاومت بسیج زنجان با 9 امتیاز و تفاضل 13+ دوم است و هیات قایقرانی کرمانشاه با 6 امتیاز و تفاضل 19+ در جایگاه سوم قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، لیگ ، برتر ، کانوپولو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار