رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بزرگ‌ترین رسالت ما در این سازمان باتوجه به تنوع مسئولیت‌ها، عوامل اجرایی و مداخله‌گری زیاد، حاکم کردن نگاه استراتژیک و راهبردی است. نگاه استراتژیک و راهبردی باید در سازمان تأمین‌اجتماعی حاکم شود

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر عباس کبریایی‌زاده در نخستین نشست برنامه‌ریزی راهبردی مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن بیان این خبر، افزود: برای رسیدن به این امر مهم فرهنگ‌سازی در سازمان و منویات هیأت‌مدیره در بودجه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تدوین نقشه راه یکی از مهمترین بحث‌های هیأت‌مدیره بوده، اظهار داشت: اولین اقدام این مجموعه، پرهیز از انجام امور بیهوده و تفویض اختیار بوده است.

وی گفت: در امور بودجه نیز سعی کردیم که نگاه حاکم بر هیأت‌مدیره را مطرح کنیم.

کبریایی‌زاده افزود: یکی از مهمترین اصول حاکم بر مدیریت مطلوب این است که خود را موظف به پاسخگویی بدانیم.

وی با بیان اینکه باید پاسخگویی را در سازمان نهادینه کنیم، اظهار داشت: شفافیت از دیگر اصول حاکم بر سازمان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پویایی نیز از دیگر اصول حکم‌رانی خوب است و باید سازمان را به سمت پویا بودن ببریم، اگر پویا باشیم نیازهای آتی مشتریانمان را می‌توانیم بشناسیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین تکالیف اعلام شده در بودجه سال 93 تدوین برنامه استراتژیک سازمان است.

کبریایی زاده گفت: مسئولیت‌پذیری سازمانی از دیگر مواردی است که باید در سازمان مورد توجه قرار گیرد و مسئولیت‌پذیری قاعده هرم موفقیت هر سازمانی است.

وی از تمامی مدیران سازمان خواستار شد که در برنامه‌ریزی استراتژیک سازمان مشارکت جدی داشته باشند تا بتوان به برنامه‌ای رسید که نقشه راهی برای آیندگان باشد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار