معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 گفت: ‌در تیر ماه سال جاری 3هزار متر مربع معبر در محلات 20 گانه منطقه احداث و بهسازی شد.

 محمد شیری معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در راستای تسهیل در تردد شهروندان در تیر ماه سال جاری 11 طرح عمرانی در حوزه راه و باند در سطح محلات و معابر شریانی منطقه اجرا و به بهره برداری رسید.

وی افزود:‌ در این راستا 3500متر جدول گذاری به همراه 1600سنگدال در سطح منطقه اجرا و به بهره برداری رسید.

شیری با اشاره به ترمیم و بهسازی معابر برای تردد معلولین و  جانبازان گفت: در خرداد ماه سال جاری 633متر مربع از معابر برای تردد معلولان بهسازی و در تیر ماه نیز 137 متر مربع مناسب سازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 اضافه کرد: همچنین به منظور ارتقاء ایمنی تردد عابران پیاده و خودروها، در تیر ماه سال جاری 116 دریچه در سطح منطقه همسطح سازی شد.

وی اجرای تمهیدات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر را از دیگر اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه 4 نام برد و افزود: در تیر ماه سال جاری 3383 متر طول کانیو و 2000متر طول نهر در محدوده منطقه 4 اجرا و به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد:‌ احداث و ترمیم 67 متر مربع رمپ، بازسازی 53دریچه و 4700 متر مکعب بتن ریزی از دیگر اقدامات صورت گرفته  در تیر ماه سال جاری است.

انتهای پیام/
برچسب ها: معبر ، احداث ، معلول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار