قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص بازی تیمش مقابل استقلال گفت: ضمن احترام به تیم استقلال ما به تهران می‌آییم تا با کسب امتیاز به شهرمان بازگردیم و حریف پیش باخته نیستیم.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کادر فنی نقاط ضعف تیم استقلال را شناسایی و آن را به بازیکنان گوشزد کرده است بر این اساس ما برای کسب امتیاز به ترهان می‌آییم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص گفته‌های مهدوی که زمین غدیر اهواز به درد کاشت هندوانه می‌خورد برا ساس مسئولیتی که دارد باید صحبت کند و بهتر است بازیکنان به بازی بپردازد درباره دیگر مسائل صحبت نکنند.

وی درباره وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز بیان کرد: هیات فوتبال خوزستان دوست نداشت که بازیهای تیمهای فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در غدیر اهواز برگزار شود اما مجبور به این کار شد.
چمن غدیر اهواز در برابر گرما مقاومت نداشته است. بر این اساس مسئولان قصد دارند به زودی چمن این ورزشگاه را ترمیم کنند.

پورکیانی درمورد ورزشگاه تختی تصریح کرد: اگر مشکلی نور ورزشگاه تختی برطرف شود آن وقت این ورزشگاه از کیفیتی بالاتری برای برگزاری بازیهای برخوردار است.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد مشکل کارت پایان خدمت چند بازیکن این تیم گفت: حسن معاوی و ابراهیم صالحی پارسال دانشجو بودند اما اکنون کارت پایان خدمتشان مورد تایید نظام وظیفه قرار نگرفته است احتمال 90 درصد این دو بازیکن به ترکیب تیم ملی باز می‌گردد و مشکلشان برطرف شود.

وی در ادامه بیان کرد: این دو بازیکن مدارک لازم را به سازمان لیگ دادند و الان این سازمان باید در مورد این دو بازیکن تصمیم بگیرد همچنین ما تابع قانون هستیم و هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد قبول می‌کنیم.

پورکیانی درباره کارت پایان خدمت تعدادی از زیادی از بازیکنان اهوازی گفت: من در این باره اطلاعی ندارم. به هر حال اظهار تاسف می‌کنم برای کسانی که بازیکنانی را فریب دادند و برایشان کارت معافیت جعلی گرفتند به هر حال مسئولان باید متخلفان را باز خواست کنند تا دیگر دست به چنین کارها نزنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما تابع قانون هستیم و هر تصمیم که سازمان لیگ در مورد دو بازیکنان بگیرد می‌پذیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، سازمان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار