يکي از قابليت هاي ايميل ارسال فايل هاي مختلف براي دوستان و آشنايان است اما مشکل اينجاست که سرويس هاي ارائه دهنده ايميل اغلب به شما امکان ارسال فايل هاي اجرايي يا با پسوند exe را نمي دهند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، يکي از قابليت هاي ايميل ارسال فايل هاي مختلف براي دوستان و آشنايان است اما مشکل اينجاست که سرويس هاي ارائه دهنده ايميل اغلب به شما امکان ارسال فايل هاي اجرايي يا با پسوند exe را نمي دهند.

البته دليل آن حفظ امنيت دريافت کننده ايميل است. حال اگر مي خواهيد برنامه اجرايي را با حجم کمتر از 25 مگابايت که هيچ مشکلي هم از نظر ويروسي بودن ندارد، براي فرد ديگري ارسال کنيد، با ما همراه شويد.

1- اصلي ترين روش، برداشتن فرمت فايل از انتهاي فولدر يا برنامه مورد نظر است. يعني فايلي را که پسوند setup.exe دارد، با فشردن کليد F5 تبديل کنيد به نام setup يعني پسوند exe. را حذف و فايل را به راحتي ارسال کنيد. حال در متن ايميل به گيرنده متذکر شويد که بعد از دريافت فايل مورد نظر با فشردن کليد F5 پسوند را به فايل باز گرداند.

2- روش ديگر فشرده سازي فايل، با استفاده از نرم افزارهاي مربوطه مانند Winrar است. البته دقت داشته باشيد که حتما بايد براي فايل مورد نظر رمز عبور قرار دهيد .

3- روش آخر نيز آپلود فايل در يکي از سايت هاي رايگان آپلود و قرار دادن لينک دانلود در ايميل براي طرف مقابل است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار