مدیر کارآفرینی و توانمندسازی سازمان رفاه،خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران از برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان شهر تهران خبر داد.

 سید محمد رضا حجت‌پور مدیر کارآفرینی و توانمندسازی سازمان رفاه،خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت :این نمایشگاه با حضور معاونت‌های اجتماعی مناطق 22 گانه دستگاههای متولی و فرا بخشی، تشکل‌ها، شرکت‌های دانش بنیان تا 19 مردادماه در بوستان قیطریه برپا خواهد بود.

وی با بیان نمایش آخرین دستاوردهای کارآفرینی در این نمایشگاه به برپایی غرفه‌های ارائه خدمات مشاوره در آن اشاره نمود و اظهار داشت در این  بخش شهروندان و به خصوص جوانان با حوزه‌های کسب و کار آشنا خواهند شد.

مدیر کار آفرینی و توانمندسازی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در ادامه با بیان برپایی 70 غرفه با حضور مراکز در شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه به برپایی غرفه‌های دیگر در خصوص آموزش مباحث مرتبط با خلاقیت در اشتغال، کسب و کار در 3 رده سنی اشاره نمود و تصریح کرد: آموزش زنده مراحل تولید یک محصول نیز از دیگر مواردی است که جهت آشنایی بیشتر شهروندان با مشاغل در نظر گرفته شده است.

حجت پور در پایان با عنوان اینکه این نخستین نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان شهر تهران است که با این گستردگی و کیفیت برپا می‌شود خاطرنشان کرد: شهروندان می‌‌توانند با مراجعه به غرفه‌های فروش چرم و پوست، محرق،منبت،جاجیم وگلیم، پوشاک، سفال و حکاکی بر روی شیشه اقلام مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

گفتنی است این نمایشگاه تا 19 مردادماه از ساعت 16 الی 23 ضلع غربی بوستان قیطریه جهت بازدید علاقه‌مندان برپا است.

انتهای پیام/     
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار