از خبرنگاران برگزیده در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری های داخلی استان اصفهان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در مراسم اختتامیه این جشنواره که عصر دیروز با همکاری وزارت ارشاد و 31 سازمان و نهاد استان اصفهان برگزار شد از خبرنگاران برگزیده در بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد.


حسن محرابی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم، تشکیل جشنواره هایی از این نوع را تحسین و ابراز امیدواری کرد: از فلسفه های ایجاد جشنواره های مطبوعات بالا بردن کیفیت کار اصحاب رسانه است.


وی ادامه داد: مسئولان با ایجاد این جشنواره ها می توانند برای خبرنگاران در زمینه های تجربی، مهارت و آگاهی بستری برای پیشرفت به وجود آورند.


حجت الاسلام والامسلمین محمد قطبی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این مراسم ضمن تشکر از اصحاب رسانه از برگزاری جلسه ای در ماه پیش رو برای بررسی مشکلات و موانع اصحاب رسانه با حضور حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد و حسن محرابی، مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.


وی گفت: به انجام رساندن رسالت خبری برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و این وظیفه خطیر بر عهده اصحاب رسانه است و ما امروز در این مکان برای تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه این عزیزان گرد آمده ایم.


در این مراسم ضمن رونمایی از نامواره نهمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری های استان از خبرنگاران برگزیده، در دوبخش فنی تخصصی با دریافت 1526 اثر در 10 رشته، و بخش موضوعی با شرکت 2140 اثر تقدیر شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.