ساعت‌های مختلف در گشته و حال وجود داشته‌اند که یکی از جدید ترین آن‌ها ساعتی با ویژگی‌ جالب است که دنیای جدیدی از ساعت‌ها را به رویتان می‌گشاید.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران؛ ساعت‌های مختلفی در اندازه‌ها و رنگ‌ها و طرح‌ها و... وجود دارد، اما ساعت‌های جالب و جدیدی که کارهای متفاوتی انجام می‌دهند، این ساعت‌ها علاوه  بر بیدار کردن فرد کارهای دیگری نیز انجام می‌دهند.



یکی از این ساعت‌ها، ساعتی است که می‌تواند قهوه دم کند، هنگامی که شما از خواب بیدار می‌شوید، به دنبال کاری هستید که شما را هوشیار کند و از حالت خواب آلودگی در بیاورد، یکی از این کارها، استفاده از نوشیدنی‌های کافئین دار است که قهوه یکی از آن‌ها است.



بنابراین مخترعی به نام (nick lavars) ساعتی با قابلیت قهوه سازی ساخته است.

هنگامی که شما ساعت مشخصی برای بیدار شدنتان را مشخص می‌کنید و ساعتتان را تنظیم می‌کنید، قبل از اینکه صدای زنگ شما را بیدار کند، قهوه به وسیله دستگاه قهوه ساز آماده است.



این دستگاه همانطور که در شکل می‌بینید، دارای دو محفظه برای نگه داری قهوه و شکر می‌باشد که شما از شب قبل می‌توانید آن را در محفظه‌ها قرار دهید و مدت زمانی که لازم است یک قهوه آماده شود، قبل از ساعتی که زنگ هشدار شما را بیدار می‌کند برای این دستگاه مشخص شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.