معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 از استقبال بی نظیر دانش آموزان در سطح منطقه خبر داد.

 هاشم فخاری معاون اجتماعی و فرهنگی شهردای منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: چندی است با فرارسیدن فصل تابستان جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان منطقه 9 اقدام به برگزاری کلاسهای متنوع از جمله مهارتهای زندگی، رباتیک، گرافیک رایانه، رسانه‌های دیجیتال، آموزش شهروندی، پیشگیری از مهارت‌های پرخطر، مسابقات ورزشی، آموزش رشته‌های ورزشی، امداد و نجات، آتش نشانان دواطلب، وبلاگ نویسی و موبایل، مشاوره پزشکی و مشاوره تحصیلی می‌باشد. 

وی ادامه داد: بیش از 20 کلاس در تیرماه سال جاری در سراهای محلات و خانه‌های کودک، کلاسهای آموزشی با موضوعات متنوع و متناسب با نیازهای محلی را در طی سال به صورت روزانه و هفتگی برگزار می‌کند. 

فخاری با اشاره به نامگذاری کلاسها با توجه به مناسبتها تصریح کرد: این کلاسها با در نظر گرفتن مناسبتها و نامگذاری ایام در طول سال است. برگزاری برنامه‌ها در تیرماه سال جاری با توجه به قرار گرفتن مناسبت‌هایی مانند ماه مبارک رمضان و هفته بدون نایلکس مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

فخاری در ادامه با اشاره به غرفه‌های فصل نیایش در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: غرفه‌های فصل نیایش در ماه مبارک رمضان با برگزاری غرفه‌های نسیم بهشت، کودک و آموزش‌های شهروندی در ماه مبارک رمضان جهت خدمت رسانی بهتر به روزه داران برگزار شد.
 
گفتنی است؛ در این غرفه‌ها برنامه‌هایی همچون مسابقات ورزشی، گریم کودک، کاردستی با هدف پرورش و خلاقیت شهرداران خانواده و شکوفایی استعدادها و همچنین آموزش بازیافت، بحران، بافت فرسوده ترافیک و پسماند به شهروندان آموزش داده شد. 

انتهای پیام / 
برچسب ها: استقبال ، غنی سازی ، فراغت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار