مجموعه‌ای پرطرفدار که در اپیزودهای مختلف، جریانات زندگی و بازتاب اعمال و رفتار انسان‌ها را با یکدیگر ترسیم می‌کند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در گذر از شلوغی روزمرگی‌های زندگی در بطن ارتباطات پیچیده امروزی، ‌که از ثانیه به ثانیه تعاملات انسان‌ها تجربه‌های مختلفی از لحظات تلخ و شیرین برمی‌آید، گاهی میان این هیاهو و جنبش پر تلاطم زندگی ذات بالفطره انسانیت و نیک خواهی به دست فراموشی سپرده می‌شود و آیینه‌ی معنویت حاکم بر خلقت با پرده‌ای از غفلت و فراموشی پوشانده می شود. 

در صحنه‌ی زندگی هر کدام از ما تلنگری برای بیداری وجدان خفته ا‌مان ضروری است. تا آن جا که بازتاب این اتفاقات تلخ و شیرین زندگی می‌تواند نوری باشد که انعکاس آن چشمان خواب زده‌ امان را برنجاند و از حقایق آگاه شویم. 

تماشای برش‌هایی از زندگی که پرده‌ای از ماجراهایی را کنار می‌زند که ممکن است هر کدام از آن را تجربه کنیم می‌تواند سفری قابل درنگ باشد به عمق وجود‌مان. 

سریال‌ها و فیلم‌هایی سینمایی زیادی تا اکنون ساخته شده‌اند اما ساخت مجموعه‌ای که لحظه‌های زندگی را به زیبایی به تصویر بکشد و نگاهی ویژه به بازتاب اعمال و رفتار انسان‌ها و تأثیر آن بر احوالات یکدیگر داشته باشد، جای تقدیر ویژه دارد. 

مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد که نامش هم تداعی کننده نگاه هوشمند تولید کننده این سریال است طولانی ترین و پرطرفدارترین مجموعه تلویزیونی صداو سیما است که در قالب خانوادگی – اجتماعی در ایپزودهای مختلف به جریانات حاکم بر زندگی می‌پردازد و برای بینندگان نه غریب نیست، آنان با همزاد پنداری با شخصیت‌های آنان که بیشتر داستان‌های این مجموعه، واقعی و برگرفته از مشکلات مردم است، به باور و خلوص قلبی می‌رسند که هر اتفاق و عملکردی در گذشته بر زندگی خود، اطرافیان و بر آینده آدمی تأثیر بسزایی دارد. 

این مجموعه موفق به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی محمود معظمی از تولیدات شبکه 5 سیما است که فیلم‌نامه بیشتر ایپزودهای آن را محسن سرتیپی، طلا معتضدی، نازنین فرخلو، نیلوفر محلوجی نوشته‌اند و تعداد زیادی از بازیگران در این سریال پر محتوا به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

سری اول این مجموعه در سال 1389 ساخته و پخش شد و سری دوم در سال 1390 در ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه پایتخت رفته است. سری سوم در سال 1391 و سری چهارم در سال 1392 ویژه ماه رمضان و پس از  آن ساخته و پخش شده است. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.