مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از احداث 150 هزار مترمربع فضای آموزشی از سوی مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محسن پورگلیان در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه خیری در روستای مبارک‌آباد قم با اشاره به اقدامات مجمع خیرین مدرسه‌ساز گفت: تاکنون 150 هزار مترمربع فضای آموزشی توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز احداث شده، یعنی به طور متوسط در سال 10 هزار مترمربع فضای آموزشی از سوی این مجمع احداث شده است.

وی با اشاره به احداث مدرسه روستای مبارک‌آباد تصریح کرد: این نودمین مدرسه‌ای بوده که به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز احداث می‌شود و دو فاز برای احداث آن تعریف شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خاطرنشان کرد:‌ این پروژه در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و فضای ساختمان اصلی یک‌هزار و 200 مترمربع احداث می‌شود که دارای 12 کلاس،‌ آزمایشگاه، فضای اداری، نمازخانه به مساحت 40 مترمربع و محوطه‌ای به مساحت یک‌هزار و 400 مترمربع است .

وی بیان کرد: مدرسه خیری روستای مبارک‌آباد براساس آخرین استانداردهای معماری احداث می‌شود و مهندسان این پروژه تفاوتی از نظر استانداردهای مدرسه‌سازی بین این مدرسه و مدارس مناطق شهری قائل نیستند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار