معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 از اجرای طرح ارتباط با سامانه‌های شهری و مشارکت شهروندان در بهسازی علائم ترافیکی خبر داد.

 محمدرضا سالمی معاون حمل و نقل ترافیک ترافیک شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح ارتباط با سامانه‌های شهری و مشارکت شهروندان در بهسازی علائم ترافیکی در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ایمن‌سازی معابر، محورهای اصلی و بزرگراه ها،‌ ارتقای سلامت،  امنیت و ایمنی شهروندان در دست اجرا است.

سالمی اظهار داشت: در این طرح شهروندان می‌توانند از طریق سامانه‌های 137 و 1888 در طرح بهسازی علائم و تجهیزات ترافیکی مشارکت کنند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح ارتباط با سامانه‌های شهری و مشارکت شهروندان در بهسازی علائم،‌ تجهیزات و امکانات ترافیکی،‌اطلاع رسانی از طریق سامانه‌های 137 و 1888 شهروندان با مشاهده فرسودگی علائم راهنمایی و رانندگی، جانمایی المان های ترافیکی از اقدامات اجرایی این طرح است.

سالمی خاطرنشان کرد: خط کشی محوری‌،‌نوشتاری و عابر پیاده در معابر و محورهای اصلی،‌ ایمن سازی بزرگراه مهتدی، اصلاح هندسی محورهای اصلی و بزرگراه‌ها، آماده باش اکیپ‌های ترافیکی و گشت‌های بزرگراهی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: علائم ، ترافیک ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار