کارشناس فوتبال کشورمان گفت: استقلال خوزستان نمایش خوبی داشت و در لحظات پایانی مغلوب تجربه استقلال شد.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم نمایش متعادلی داشتند حتی در برخی لحظات بازی استقلال خوزستان برتر بود و در واقع از استقلال تهران با توجه به کیفیت خوبی که در بازی نخست داشت انتظار بیشتری می‌رفت تا راحت‌تر بازی کنند ولی بازی خوب جوانان استقلال اهواز معادله را برهم زد.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: به غیر از پنالتی از دست رفته استقلال ایجاد موقعیت استقلال اهواز بهتر بود و تیم خوب اهوازی مغلوب تجربه‌ بدتر بازیکنان استقلال شد. این در حالیست که استقلال اهواز هم می‌توانست برنده‌ این بازی باشد.

وی اضافه کرد: استقلال پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم که در بازی های آینده بهتر شود و با رسیدن 2 مدافع میانی این تیم مشکلات در خط دفاع هم حل شود.

نامجو مطلق در خصوص تعویض‌های قلعه‌نویی اظهار داشت: تعویض‌های قلعه نویی خوب بود و توانست روند بازی را عوض کند. به ویژه بازیکن جوانی به نام رمضانی توانست نمایش خوبی از خود ارائه کند و حضور جوانان در تیم‌ها می‌تواند کمک شایانی به فوتبال ما کند و دیدیدم که فولاد خوزستان با میدان دادن به جوانان نتیجه خوبی هم گرفت.

وی در مورد اینکه تا پایان هفته دوم فقط دو تیم امتیاز کامل کسب کرده‌اند خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که تیم‌ها به شکل واقعی و شرایط آرمانی خود نرسیده‌اند به جز سپاهان که در هر دو دیدار خود عملکرد مناسبی داشت و حداقل 2 یا 3 هفته‌ی دیگر طول می‌کشد تا تیم‌ها به شرایط مسابقه برسند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نامجو ، استقلال ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار