به گفته مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم زیر گذر و پل بعثت با طول 463 متر و عرض 23 متر در تقاطع خیابان 30 متری هنرستان با بلوار پیامبر اعظم (ص) احداث و برای ساخت آن 15 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ آقای نادعلی افزود: این طرح در تسهیل رفت و آمد و بهبود وضع ترافیکی خیابان هنرستان تاثیر به سزایی خواهد داشت.
 وی گفت: عملیات اجرایی این طرح سال 89 آغاز شد اما به علت برخی مشکلات در مسیر طرح/ بخش اعظم آن از بهمن سال گذشته آغاز و در مدت حدود 6 ماه به اتمام رسید.
 آقای صالحی منش تاکید کرد: همه دستگاه ها برای اجرای سریعتر طرح های عمرانی همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند و وعده داد پیگیری های لازم را برای تامین بودجه طرح های عمرانی داشته باشد.
وی افزود : توسعه فضای سبز و اصلاح و بازگشایی معابر اصلی و فرعی نیز به عنوان راهبرد میان مدت شهرداری دنبال شد و هم اکنون راهبرد بلند مدت شهرداری که احداث زیرگذرها و پل ها است در حال انجام است.
دلبری همچنینن شهرداری را نهادی عمومی و غیر دولتی دانست و از مردم خواست در اجرای طرح ها شهرداری را یاری دهند.
 آقای امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه در بودجه امسال 55 میلیارد تومان برای مونوریل و مترو ی قم در نظر گرفته شده است گفت: اخیرا شنیده شده است که آقای رییس جمهور کل بودجه قطار شهری کشور را به متروی اهواز اختصاص داده است ،اما با جدیت به دنبال آن هستیم که حداقل همین میزان اندک بودجه را به قم تخصیص دهیم.
آقای امیرآبادی همچنین از استاندار خواست به استیفای حقوق شهرداری از مراکز دولتی ،و مراکز آموزشی و فرهنگی کمک کند و استاندار و نمایندگان باید پیگیر تامین بودجه برای طرح های شهر باشند.
 آقای امیرآبادی گفت : از 30 میلیارد تومان بودجه در اختیار نمایندگان بخشی به طرح های شهرداری اختصاص یافته اما باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده شود.
 در پایان این مراسم از دست اندرکاران طرح و خانواده شهید موجانی از شهدای منطقه هنرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.