اکیپ شبکاری سازمان عمران شهرداری آمل در بلوار ولایت شمالی فعال شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل با بیان اینکه این طرح در 3 فاز اجرا می شود،گفت: هزینه اجرای فاز 3 بلوار ولایت شمالی را حدود 40 میلیارد ریال بوده است.

حسنی افزود: فاز 3 بلوار 35 متری ولایت شمالی به عنوان بزرگترین طرح شهری سال 94 شهرداری آمل به طول هزار و300متر از ابتدای پل روگذرابوالشهیدین (مرحوم کاظمی دینان) تا نزدیکی ومحدوده دانشگاه پیام نور وانتهای فاز 2 این بلوار توسط سازمان عمران شهرداری درحال اجرا است.

وی تصریح کرد: علاوه بر فعالیت عادی پرسنل در فاز3 بلوار ولایت،روزهای گذشته اکیپ های شبکاری این سازمان برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این طرح مهم شهری و تکمیل هرچه سریعتر آن فعال شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل،گفت: به طور معمول اکیپهای شبکاری سازمان عمران شهرداری آمل تا حدود ساعت 22 و دربرخی مواقع و ضرورت کار تا ساعت های نیمه شب هم مشغول به کار هستند.

حسنی با بیان اینکه این سازمان از اردیبهشت ماه امسال با تجهیز کارگاه به صورت عملیاتی اجرای پروژه فاز3 بلوار ولایت شمالی را آغاز کرده است، افزود: این سازمان دراین مدت در مسیر واحدهای تملک شده بود، پس ازتخریب وبازگشایی مسیر، روند ساخت بلوار را با شتاب وبدون وقفه انجام داده و روند اجرای پروژه نیز به خوبی و سرعت قابل قبولی در جریان است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: فعالیت ، اکیپ ، آمل ، شبکاری ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.