سی و یکمین دوره رقابت‌های پسران دانش آموز با حضور مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در تبریز آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛، با انجام باشکوه مراسم افتتاحیه‌ی سی و یکمین دوره‌ی مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور، رقابت‌های فوتبال، فوتسال، بسکتبال و هندبال متوسطه اول پسران در شهر تبریز آغاز شد.

مهرزاد حمیدی در این مراسم از آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به جهت برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات قدردانی نمود و در خصوص حرکت ارزشمند دانش آموزان ورزشکار در حمایت از کودکان غزه اظهار داشت: امروز کودکان ایرانی در تمامی برنامه‌ها و مناسبت‌ها خودشان را با کودکان غزه همدرد دانسته و برای نجات آنان از ظلم و ستم ددمنشان غاصب دعا می‌نمایند.

وی ابراز امیدواری نمود که مردم ستمدیده فلسطین هرچه زودتر به آرامش دست یافته و به حقوق مسلم خود نائل آیند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر همچنین از استاندار آذربایجان شرقی و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان به خاطر حمایت و پشتیبانی همه جانبه از آموزش و پرورش که در برگزاری این مسابقات نهایت سعی و تلاش خود را به عمل آوردند تشکر نمود.

حمیدی در ادامه اظهار داشت: شهر تبریز در حالی میزبان این رقابت‌ها است که مردم این شهر در سال‌های قبل با نهضت مشروطه نشان دادند که ایران را از جان خود بیشتردوست دارند.

وی میزبانی تبریزی‌ها در این مسابقات رابسیار خوب ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد این ایام برای دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات به یاد ماندنی باشد و با خاطراتی خوش این شهر را ترک نمایند.

معاون تربیت بدنی و سلامت همچنین متذکر شد: یک بشارت برای دانش آموزان ایران دارم و آن برگزاری اولین المپیاد دانش آموزی از مهر ماه امسال در بین تمام مدارس ایران است که این المپیاد با حضور سه میلیون دانش آموز ورزشکار در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

گفتنی است تبریز از 15مرداد ماه لغایت 19مرداد میزبان رقابت‌های توپی متوسطه اول پسران و از تاریخ 25 مرداد تا 30مرداد میزبان رقابت‌های ژیمناستیک ابتدایی و متوسطه اول دختران خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار