این روزها رفتار ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی با کشتن مردم بی دفاع غزه، کودکان، دانش آموزان و بمباران مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی و درمانی در مقابل چشم جهانیان، هر روز ابعاد تازه و دردناک تری به خود می‌‎گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ این روزها رفتار ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی با کشتن مردم بی دفاع غزه، کودکان، دانش آموزان و بمباران مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی و درمانی در مقابل چشم جهانیان، هر روز ابعاد تازه و دردناک تری به خود می‌‎گیرد. در مقطع حساس کنون برتمامی وجدان‌ها وانسان‌های بیدارعالم فارغ از هر نژاد و عقیده‌ای واجب است تا برای رفع ظلمی که بر مردم غزه روا داشته شده ازهرآنچه که درتوان دارند دریغ نکنند. به واقع اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن کودکان و مردم بی گناه غزه و همچنین جلوگیری از دسترسی آنان به آب، غذا، دارو و امکانات اولیه زندگی، جنایتی آشکار در حق بشریت و اهانت به اصل برابری و کرامت انسانهاست. در این میان؛ نتیجه سکوت مجامع بین المللی و دولت های مدعی حقوق بشر و انفعال دول عربی، رنج و محنتی است که کودکان معصوم و مادران مظلوم غزه تحمل می کنند. 

ما دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر در راستای عمل به وظیفه انسانی و اخلاقی خود، کشتار مردم بیگناه غزه رامحکوم و از تمامی، جریان‌ها وتشکل ‌های دانشگاهی درسطوح ملی و بین المللی نیزدرخواست می نماییم، همدلانه در حمایت از این مردم بی دفاع ومظلوم همراهی نمایند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار